به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در سرکشی به حوزه‌های انتخابیه ضمن بازدید و بررسی مشکلات، نشست هایی را  با مسئولان مربوطه جهت حل مشکلات حوزه انتخابیه برگزار کردند.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن درمجلس، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها پیرامون  بودجه و مصوبات در صحن مجلس، فعالیت های میدانی خود در حوزه انتخابیه  طی هفته گذشته را عنوان کرد.

بهروز محبی نجم آبادی

وی گفت: پیگیری وحصول نتیجه جهت دریافت ۲۰ ویلچر برای نیازمندان که بنا به نیاز بیشتر در حوزه انتخابیه مقرر گردید که ۵۰عدد به این تعداد اضافه شود، از طرفی  در حوزه گردشگری پیگیر برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان جهت مرمت آرامگاه بیهقی (فرید خراسانی) هستیم.

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان برای منطقه محروم روداب و حاشیه شهر سبزوار

محبی بیان کرد: همچنین مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت مساعدت به شهرداری روداب در نظر گرفته شده است که ۲۲۰میلیون آن پرداخت شده و مابقی تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن درمجلس افزود: افتتاح کتابخانه ای  در روستای ملوند واقع در منطقه محروم روداب و قول ادامه این فرایند در روستای انداده جوین و پیگیری جهت دریافت۳۱۳جهیزیه برای زوج ها  جوان در حوزه انتخابیه  و همچنین ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان برای منطقه محروم روداب و حاشیه شهر سبزوار از مهم ترین اقدامات بنده در آخرین حضورم در حوزه انتخابیه بود.

 

پیگیری روند ساخت جاده شادمهر به کاشمر و بردسکن به خلیل آباد 

جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر،خلیل‌آباد ،بردسکن و کوهسرخ و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: در آخرین سفرم به حوزه انتخابیه  ضمن دیدارهای مردمی در هر چهار شهرستان، در کارگروه اشتغال شرکت و همچنین در مراسم افتتاحیه مجموعه های مختلف آموزشی و بهداشتی حاضر شدم.

جواد نیک بین

وی ادامه داد: پیگیری روند ساخت جاده شادمهر به کاشمر و بردسکن به خلیل آباد  از مهم ترین کارهایی بود که در این سفر داشتم.

نیک بین افزود: جلسه رفع موانع تولید را در شهرستان خلیل آباد برگزار کردیم و علاوه بر آن از واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه نیز  بازدید کردیم.

نماینده مردم کاشمر عنوان کرد: افتتاح چند کارخانه، خط تولید جدید و چندین مدرسه، یک آزمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه انتخابیه از دیگر کارهای مهمی بود که در این ایام انجام دادیم.

 

تلاش برای تحویل کامیون خارجی به کامیونداران متضرر از آتش سوزی اسلام قلعه

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حدودا ۱۰ میلیارد تومان توسط یک خیّر برای آبرسانی به منطقه ما کمک شد، این پروژه که ۶ روستا را در برمیگرفت به اتمام رسید و ما نیز در مراسم افتتاحیه شرکت و همچنین با دعوت از این خیّر، از زحمات و خدمات ارزنده این عزیز قدردانی کردیم.

جلیل رحیمی جهان آبادی

رحیمی جهان آبادی عنوان کرد: با تعدادی از کامیون‌داران که در حادثه آتش‌سوزی اسلام قلعه، کامیون‌هایشان آسیب دیده بود دیدار و لیست افراد متضرر را تهیه و در اختیار وزیر راه و شهرسازی، وزیر کشور و همچنین معاون اول رییس جمهور قرار دادیم و صحبتی مبنی بر این داشتیم که با تخفیفات گمرکی و تسهیلات مناسب کامیون خارجی را جایگزین کامیون های آسیب دیده کنیم.

 

تلاش برای اتمام پروژه رودخانه کشف رود تا یکسال و‌نیم آینده 

محمدحسین حسین‌زاده بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم گفت: برای بررسی مشکلات روستاهای دهستان میان‌ولایت و بخشدار مرکزی ، به همراه مدیران دستگاه های دولتی ، قائم مقام مدیرکل جهاد کشاورزی استان ، مدیرعامل تعاونی دهیاریها و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای دهستان به همت دهیاریهای چهچه و پایین ده  در مسجد روستای پایین ده نشستی برگزار گردید.

محمدحسین حسین زاده بحرینی

وی ادامه داد: در این جلسه برخی از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی به بیان مشکلات روستاها پرداخته و مدیران دستگاه های دولتی نیز اقدامات دستگاه های متولی را بیان نمودند .

بحرینی عنوان کرد: به همراه اعضای مجمع نمایندگان مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از وضع کشف‌رود و فاضلاب جاری در آن، تصفیه خانه‌های اولنگ، التیمور و سپتاژ بازدید کردیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  در سال‌های گذشته ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و ساماندهی کشف رود پیش بینی شد که بخشی از آن محقق شد، اما با کمک شهرداری مشهد تاکنون ۸۰میلیارد تومان برای طرح توسعه فاضلاب سپتاژ و طرح درختکاری و فضای سبز این رودخانه هزینه شده است.

بحرینی یادآور شد: در مجلس تلاش می‌کنیم تا ردیف بودجه مناسبی امسال برای این پروژه در نظر گرفته شود تا موضوع رودخانه کشف رود تا یکسال و‌نیم آینده به اتمام برسد.

 

حل اختلاف بین دو روستا و آبادی

اکبر احمد پور؛ نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اقداماتی که در آخرین حضورم در حوزه انتخابیه داشتم این بود که اختلاف بین دو روستا و آبادی را حل کردیم، که در دیداری که با اهالی این روستاها داشتیم سعی کردیم تا این دو روستا را آشتی دهیم.

اکبر احمدپور

وی با اشاره به اینکه بازدیدهای متعددی از پروژه های مختلف داشتیم افزود:با علما، دانشمندان، روحانیون و اقشار مختلف حوزه انتخابیه

دیدار و گفتگوهایی داشتیم./

پایان پیام