به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ولی‌الله نانواکناری در نشست علنی امروز (یکشنبه 27 مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: به کار بردن کلمات سخیف و دور از ادب رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست نسبت به نمایندگان شمال کشور که بی احترامی به ملت محسوب می شود را با برخورد قاطع برخورد شود، بگذارید عبرتی باشد برای دیگران و کلاس درس ادب باشد برای تمام مسئولان کشور.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار افزود: هفته گذشته اقدام خودسرانه نیروهای پادگان نیروی هوایی ارتش در محمودآباد منجر به کشته شدن دو نفر از کارکنان زحمتکش و زخمی شدن 4 نفر بر اثر تیراندازی غیرمسئولانه گردید، لذا از مسئولان مربوطه تقاضا دارم ضمن بررسی، برخورد قاطع صورت بگیرد تا شاهد چنین خسارات جبران ناپذیری نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: مازندران یکی از استان های پرباران کشور بوده و مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار همواره میزبان هزاران نفر از هموطنان می باشند، اما در حال حاضر با مشکلاتی درخصوص تامین آب شرب مواجهند.

نانواکناری خطاب به وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: 20 سال از آغاز پروژه کمربندی فریدونکنار می گذرد اما هنوز به اتمام نرسیده است، انتظار داریم با برخورد جدی این پروژه های نیمه کاره به اتمام برسد./

پایان پیام