به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان و رییس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با محمد جواد آذری جهرمی ،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: مهم ترین پیگیری های انجام شده در این دیدار از جمله؛ پیگیری،بررسی و حل مشکلات ICT حوزه های انتخابیه، درخواست افزایش سایت های جدید تلفن همراه (ایرانسل و همراه اول) به منظور پوشش اینترنت پرسرعت و  اجراء و اتمام پروژه فیبر نوری در مناطق مرزی و روستایی جهت تامین پهنای باند از اسفندماه ۱۳۹۹ بود.

وی افزود: همچنین ارتقاء سایت های تلفن همراه به 4G ، مساعدت در اتصال مدارس روستایی و شهری  به سامانه شاد و اجرای عدالت آموزشی و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی در مناطق روستایی و روستاهای پرجمعیت و نیازمند دستگاه خودپرداز و توسعه شبکه به منظور  استفاده از اینترنت ADSLخانگی از جمله موارد پیگیری شده در این دیدار بود.

گفتنی است؛ محمد جواد آذری جهرمی ،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار ضمن تشکر از پیگیری های رییس مجمع نمایدگان استان خراسان شمالی در خصوص مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، قول پیگیری مسائل و مشکلات ارائه شده را داد./

پایان پیام