به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، هادی قوامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 3 مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی درباره هدفمندی یارانه ها گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید یارانه افراد ثروتمند را حذف می کرد، اما در حال حاضر یارانه فقرا، روستاییان و عشایر قطع شده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید روند حذف یارانه ها را اصلاح کرده و یارانه فقرا، روستاییان و عشایر را مجدد برقرار کند.

وی اظهار کرد: کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها یک سال عملکرد این سازمان مورد بررسی قرار داد و گزارش آن در کمیسیون اقتصادی بررسی شد. براساس نتایج به دست آمده سازمان هدفمندی یارانه ها هیچ تخلفی انجام نداده، اخبار کذبی که درباره این سازمان در رسانه ها مطرح می شود موجب تشویش اذهان عمومی و ضربه به شأن مجلس می شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: آبرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اینجانب باید با جدیت پیگیری شود. بودجه این موضوع ابلاغ شده و وزارت نیرو و سازمان آب و فاضلاب استانی باید آن را پیگیری کند.

وی ادامه داد: اعتبار لازم برای آسفالت راه های روستایی حوزه انتخابیه اینجانب ابلاغ شده، بنابراین مقامات خراسان رضوی باید اقدامات لازم برای آسفالت کردن این جاده ها را انجام دهند.

قوامی تاکید کرد: رتبه بندی فرهنگیان هر چه زودتراجرایی شود تا مشکلی در وزارت آموزش و پرورش به وجود نیاید.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خسارت های مربوط به بخش کشاورزی به استان های سیل زده ابلاغ شود./

پایان پیام