غلامحسین کرمی  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به پیگیری های صورت گرفته طی یکسال اخیر در راستای خدمت رسانی به مردم دشتی و تنگستان، گفت: پیگیری و اصلاح شبکه آبرسانی بخش دلوار(تنگستان) و شهر بادوله(دشتی) یکی از اقدامات انجام شده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تعریض جاده بیست روستای تنگستان از روستای عالی حسینی تا باغک شمالی از دغدغه های اهالی منطقه بود که محقق شود، اظهار کرد: در این میان باید یادآور شد تامین اعتبار جهت احداث ۵ واحد آموزشگاهی در سطح دو شهرستان دشتی و تنگستان یکی از اقدامات انجام شده است.

وی از پیگیری و تامین اعتبار جهت احداث و تکمیل ۱۲ مکان ورزشی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان در راستای افزایش سرانه ورزشی این مناطق خبر داد و بیان کرد: حوزه بهداشت و درمان دو شهرستان نیز دارای کاستی هایی بود لذا در راستای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی در سطح دو شهرستان نیز اقدامات خوبی انجام شد و بر این اساس تامین اعتبار لازم صورت گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر اقشار مختلف خصوصا مردم مناطق محروم شده است که رفع این مسئله باید در دستورکار مسئولان قرار بگیرد، بیان کرد: بسیاری از مردم حوزه انتخابیه برای رفع مشکلات خود درخواست های مکرر برای دریافت وام قرض الحسنه داشتند که با تلاش های صورت گرفته تامین اعتبار لازم جهت تخصیص وام قرض الحسنه در حدود پنج هزار خانوار پیگیری شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید یادآور شد امروزه شبکه مخابراتی دو شهرستان دشتی و تنگستان با احداث ۴ دکل مخابراتی دیگر مشکلات گذشته را ندارند که این امر با پیگیری های مستمر محقق شد.

ویس کرمی تصریح کرد: مطابق سخنان رهبر انقلاب همواره چهره به چهره با مردم یکی از اولویت های کاری در ایام سرکشی به حوزه انتخابیه بوده لذا بر این اساس از تمامی روستاهای محروم منطقه دو شهرستان دشتی و تنگستان بازدید به عمل آمده است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین از حدود ۱۰۰ خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سطح دو شهرستان بازدید صورت گرفت و از نزدیک در جریان دغدغه های این بزرگواران قرار گرفتم./

پایان پیام