مجید انصاری در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستورکار امروز(یکشنبه 6تیرماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی (اعاده از شورای نگهبان) جهت رفع ایراداتی که به آن وارد دانسته شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

طرح دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی مراعا گذاشته شد

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز ماده یک این طرح به رای گذاشته شد و چون به تصویب نرسید سایر مواد آن مراعا گذاشته شد تا بعد از این در کمیسیون اجتماعی و کمیته اداری و استخدامی آن مجدد به طور دقیق مورد بررسی‌های کارشناسانه قرار گیرد.  

وی تصریح کرد: امروز نشست کارگروه ویژه برای بررسی بیشتر طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضاییه نیز به منظور تعیین میزان فوق العاده خاص کارکنان این قوه برگزار شد.

انصاری خاطرنشان کرد: در این نشست پیشنهاداتی از سوی نمایندگان قوه قضاییه مطرح شد که در نهایت نمایندگان مجلس با بخشی از جداول و ضرایبی که قوه قضاییه پیشنهاد داده بود موافقت کردند و به تصویب رسید، ضمن اینکه این موارد بار دیگر در قالب گزارش در کمیسیون اجتماعی نیز ارائه شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد و به طور قطع تغییراتی هم در آن اعمال خواهد شد.  

رییس کارگروه ویژه طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضاییه، افزود: ما در این کارگروه به دستگاه‌های اجرایی مربوطه همچون سازمان‌های اداری و استخدامی کشوری و مدیریت و برنامه‌ریزی کشور فرصت دادیم تا پیشنهادات و نظرات تکمیلی کارشناسانه خود را پیرامون این طرح ارائه دهند تا در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: در نهایت مصوبه کمیسیون اجتماعی در مورد این طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شده و به رای گذاشته خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، تاکید کرد: در این نشست معاون قوه قضاییه، نمایندگانی از سازمان تعزیرات حکومتی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، طراحان طرح تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به کارکنان اداری قوه قضاییه، سازمان اداری و استخدامی کشوری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور حضور داشتند./

پایان پیام