محمود نگهبان سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دل بریدن ملت و مسئولان از بیگانگان باعث جوشیدن کشور از درون شده است، گفت: ایران در شکل‌گیری انقلاب همیشه با توطئه‌های مختلف دشمنان رو به رو بوده که شامل جنگ تحمیلی، ترور دانشمندان هسته‌ای، تحریم و جنگ اقتصادی است.

استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشمندان ایرانی باعث موفقیت‌های بسیاری شده است

تکیه بر توان داخلی، موفقیت به دنبال دارد

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا یکی از نکاتی که در فرمایشات مقام معظم رهبری وجود دارد، تاکید بر توان داخلی و روی پای خود ایستادن است. در واقع ایشان تاکید دارند چشم به این نداشته باشیم که کشورهای غربی و دیگران می‌خواهند چه کاری برای ایران انجام دهند و چنانچه این رویه در پیش گرفته شود، رمز موفقیت خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در طی این 4 دهه تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های درونی کشور باعث شده تا موفق باشیم، تصریح کرد: تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشمندان ایرانی باعث موفقیت‌های بسیاری شده است. در این شرایط حساس تاریخی و جنگ اقتصادی نیز قطعا باید بر اساس همین رویکرد و فرمایشات حضرت آقا پیش رفت.

عمل به توصیه‌های رهبری، به پشت سر گذاشتن تحریم‌ها کمک می‌کند

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: عمل کردن به توصیه‌های مقام معظم رهبری باعث می‌شود تا این پیچ تاریخی را با موفقیت پشت سر بگذاریم./

پایان پیام