ذبیح‌الله نیکفر لیالستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب گفت: علی‌رغم رجزخوانی‌های استکبار جهانی به ویژه جان بولتون که در همایش منافقین گفته بود اول سال میلادی را در تهران جشن می‌گیریم اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه نظام اسلامی با اقتدار به راه خود ادامه داد؛ باید به اینها گفت که رهبر ما فرمودند که شما، نوکران و فرزندان نامشروع اسرائیل، شما تا 25 سال دیگر نخواهید بود بنابراین برعکس همه پیش بینی‌های شما، تمام پیش‌بینی‌های رهبران ما به وقوع می‌پیوندد و این را نیز نوید می‌دهیم که آینده از آن ملت‌های مظلوم جهان است.

انقلاب اسلامی در حالی چهلمین سال خود را جشن می گیرد که در علوم مختلف دارای رتبه‌های ستودنی در جهان است

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی در حالی چهلمین سال خود را جشن می گیرد که در علوم مختلف دارای رتبه‌های ستودنی در جهان است. در علوم ارتباطات، نانوتکنولوژی، بایوتکنولوژی، سلامت و حتی دفاعی دستاوردهایی کسب کردیم و صاحب رتبه‌های خوبی در جهان هستیم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تمام تحریم‌ها توانستیم بیش از 90 درصد آنچه که در صنایع دفاعی نیاز داشتیم، در داخل تولید کنیم تصریح کرد: این موضوع در حالی بود که برخی از محصولات را از کشورهای دیگر درخواست می‌ کردیم. در حوزه‌های دیگر از جمله فرستادن ماهواره با موجود زنده به فضا دستاورد مهم دیگری بود که اتفاق افتاد.

باید مدیریت ها را به افراد انقلابی سپرد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید مدیریت‌ها را به افراد انقلابی بسپاریم اظهار داشت: در برخی قسمت‌ها موفق عمل نشده بنابراین باید مدیریت‌ها را به افراد انقلابی سپرد و سوء مدیریت و خوی اشرافی‌گری برخی افراد را اگر برطرف کنیم، در دهه‌های آینده موقعیت‌های خوبی بدست می‌آوریم و می توانیم امیدوار باشیم که با سپردن مسئولیت‌ها به جوانان، آینده درخشانی در انتظارمان خواهد بود.

سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجلس ادامه داد: در حوزه گردشگری زیرساخت‌های بسیار خوبی در کشور فراهم شده اما هنوز به آن موقعیتی که انتظار داشتیم در جهان برسیم، نرسیدیم البته نسبت به قبل از انقلاب موقعیت بهتری پیدا کردیم و سرمایه‌گذاری‌های خوبی صورت گرفته است.