به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کوروش کرم پور حقیقی  در نشست علنی امروز (دوشنبه 27خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه که امروز کشور بدان نیاز دارد، انسجام و وحدت است، به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای یک قوا زیر یک سقف با خدای خودمان و وجدانمان بررسی کنیم، ببینیم، آیا این قوا با این وضعیتی که در صحن داریم، می‌خواهد نظارت بر اجرای قانون در سطح کشور داشته باشد، کما اینکه وقتی رئیس جمهور می‌آید، وزیر می‌آید و هر عزیزی که پشت تریبون قرار می‌گیرد، متاسفانه به هیچ وجه به وظیفه ذاتی و قانونی خود در مقابل ملت ایران و خون شهدا توجه نداریم.

خون 100 شهید حافظ هر کرسی مجلس است

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بیاییم امروز فرض کنیم میزبان سیصد هزار شهید گلگون کفن این مرز و بوم هستیم، فرض کنیم به عنوان اولین سوالی که شهدا از ما می‌پرسند تابحال محاسبه کرده‌ایم برای هر کرسی در این مجلس چند جوان رشید و رعنا به خاک و خون کشیده شده‌اند؟

وی تصریح کرد: اگر مجموع مقامات عالی کشور را اعم از روسای قوا، وزرا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات عالی رتبه قوه قضائیه، فرماندهان، امرا و ائمه جمعه را 3 هزار نفر در نظر بگیریم، برای هر صندلی قریب یکصد شهید تقدیم کرده‌ایم، آیا ما در انجام وظیفه خود به تکلیفمان در دفاع از اسلام، انقلاب، امام، ولایت، حقوق ملت ایران و اجرای عدالت موفق بوده‌ایم؟

این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار کرد: شهیدی را تصور کنیم که چشم در چشم ما دوخته و از ما می‌پرسد آیا پاسداری از خون شهدا و دفاع از حقوق مردم و انقلاب ایران این است؟ مگر نه اینکه امروز همه ما ادعا می‌کنیم که استکبار جهانی به سرکردگی دولتمردان آمریکا با ما جنگ اقتصادی راه انداخته است، چرا همانند دوران دفاع مقدس ستادی در همان سطح جنگ اقتصادی تشکیل نمی‌دهیم؟ چرا در مقابل آمریکا اقداماتی همانند دوران دفاع مقدس انجام نمی‌دهیم؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، خطاب به نمایندگان مجلی شورای اسلامی، تاکید کرد: بگذارید وزیر بیاید و روی صندلی بنشیند، دور وزیر را گرفته‌اند، خودمان را تحقیر می‌کنیم، این در شان ما نیست./

پایان پیام