هاجر چنارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به بهره برداری از خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشکده علوم پزشکی نیشابور، عنوان کرد: عملیات اجرایی این خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت حدود ۲۲۸ نفر حدود سه سال پیش آغاز شد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه با همراهی بنیاد ۱۵ خرداد کلنگ زنی شد و با حضور معاون  وزیر بهداشت، مسئولین بنیاد ۱۵خرداد ستاد فرامین امام خمینی(ره) و سایر مسئولین شهرستان نیشابور مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: در حاشیه رونمایی از ماکت پردیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز درخواست مساعدت جهت احداث سلف سرویس این مجموعه را از معاون وزارت بهداشت مطرح کردیم که طبق توافق صورت گرفته دو سوم بودجه پروژه مذکور توسط وزارت بهداشت و یک سوم باقی مانده نیز توسط مسئولان شهرستان تامین خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: احداث خوابگاه دانشجویان متاهل از دیگر درخواست‌های ما در حضور مدیرعامل بنیاد ۱۵خرداد بود که با نظر مساعد آقای رجائی همراه شد تا در آینده ای نزدیک به سرانجام برسد.

چنارانی یادآور شد: علاوه بر خوابگاه دانشجویی دخترانه، مسجد پیامبراعظم(ص) و مجموعه فرهنگی با مساحت یک هزار و 100 مترمربع و اعتبار ۸۰ میلیارد ریال جهت فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان و پل ۵ دهانه ورودی پردیس با اعتبار ۳۰میلیارد ریالی به بهره برداری رسید./

پایان پیام