به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در نشست مورخ 30 خردادماه 1400 هیات مرکزی نظارت گزارشات تعدادی از شهرستان‌ها مطرح و پرونده اعتراضی چند تن از نامزدها به عدم احراز صلاحیت خود مورد بررسی قرار گرفت و این روند در جلسات فشرده هیئت مرکزی در روزهای آتی ادامه خواهد یافت.

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات مرکزی نظارت بر هشتمین دوره انتخابات نظام‌پزشکی در این رابطه گفت: با توجه به اینکه هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام‌پزشکی در روز 25 تیرماه سال جاری در بالغ‌ بر ۲۲۰ شهر کشور برگزار می‌شود بنابراین مراحل ثبت‌نام و بررسی صلاحیت‌های داوطلبان عضویت در هیأت‌های مدیره شهرستان‌ها مطابق جدول زمانی مصوب در حال انجام است.

وی افزود: در جلسه مورخ 30 خردادماه 1400 هیات مرکزی نظارت، گزارش های تعدادی از شهرستان‌ها مطرح و پرونده اعتراضی چند تن از نامزدها به عدم احراز صلاحیت خود مورد بررسی قرار گرفت و این روند در جلسات فشرده هیئت مرکزی در روزهای آتی ادامه خواهد یافت.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر هشتمین دوره انتخابات نظام‌پزشکی یادآور شد: بر اساس ضوابط مربوط، به تمامی هیات‌های نظارت شهرستان‌ها اعلام شده ‌است که عدم احراز صلاحیت احتمالی داوطلبان باید به ‌صورت کتبی و همراه با مستندات مراجع رسمی به هیئت مرکزی اعلام شود.

لازم به ذکر است در این دوره از انتخابات 6 هزار و 232 نفر از اعضای سازمان برای عضویت در هیات های مجری شهرستان ثبت‌نام کردند و نتایج نهایی بررسی صلاحیت و بعد از ۲ مرحله رسیده در تاریخ 13 تیرماه 1400 اعلام خواهد شد ضمنا براساس اعلام قبلی، تمامی داوطلبان می‌توانند با رئیس هیات مرکزی نظارت از طریق ارسال پیام ارتباط مستقیم و بدون واسطه داشته باشند./

پایان پیام