یحیی ابراهیمی؛ نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بازدید از دهستان های نورعلی و میربگ شمالی دلفان گفت: با همراهی فرماندار محترم شهرستان و تعدادی از مدیران شهرستا از نزدیک پای درد و دل مردم  روستاهای حاجی آباد نورعلی، دیماندول، ورمله، گوهرگوش، گلباغی، حسنگاویار و چاله چاله فتح آباد نشسته و با مشکلات این عزیزان آشنا شده و قول مساعد پیگیری و حل مشکلاتشان داده شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این بازدید با توجه به شرایط مساعد منطقه از نظر گردشگری قول مساعد داده شد که با جدیت بحث منطقه نمونه گردشگری و خانه های بوم‌گردی در منطقه غسلگه و حسن‌گاویار پیگیری شود.

وی افزود: همچنین در این بازدید، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قول مساعد داد با توجه به خرابی جاده ارتباطی این مسیر به ترمیم و مرمت جاده دسترسی این مسیر مبادرت ورزد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خاطرنشان کرد: در این بازدید در زمینه حل مشکلات روستای حاجی آباد از جمله کانال کشی آب کشاورزی، آب شرب، پرداخت وام مسکن روستایی، ساخت زمین چمن مصنوعی و تخریب و ساخت مدرسه روستا مدیران شهرستان قول مساعد دادند./

پایان پیام