حسین بامیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به خیز مجلس یازدهم برای محرومیت زدایی از استان‌ها، عنوان کرد: خبر خوب برای مردم حوره انتخابیه‌ام این است که از مجموع اعتبارات محرومیت زدایی که سهم استان چهارمحال بختیاری حدود 398 میلیارد تومان بوده بیش از یک سوم آن در حوزه‌های بهداشتی، آموزشی، عمرانی، خدماتی و ورزشی در حوزه‌انتخابیه لردگان و خانمیرزا هزینه خواهد شد که این رقم معادل 150 میلیارد تومان می‎شود.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه مجلس به حوزه محرومیت زدایی در بودجه 1400 با وجود کسری شدید اعتبارات محقق شده است که این اعتبارات جدای از اعتبارات استانی به مناطق محروم تزریق خواهد شد که به محض ابلاغ بودجه 1400 چگونگی توزیع آن نیز اطلاع رسانی و روشنگری خواهد شد.

بامیری همچنین با اشاره به سفر رئیس مجلس به استان چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: این سفر نیز شامل مصوبات بسیار خوبی برای استان در حوزه محرومیت زدایی بود که به طور جداگانه پرداخت خواهد شد.

704 هزار میلیون ریال به راه‌های روستایی استان استان چهارمحال و بختیاری تزریق می‌شود

 نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس  افزود: همچنین در حوزه اعتبارات راه‌های روستایی نیز اعتبارات خیلی خوبی برای استان در نظر گرفته شده که رقمی معادل 704 هزار میلیون ریال است؛ از این اعتبارات سهم حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا محفوظ بوده که به راه‌های خاکی و شوسه استان تعلق خواهد گرفت./

پایان پیام