به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،علی رضائی نماینده مردم کنگاور و صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور با اشاره به انتخابات پرشور ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، اظهار داشت: اعضای منتخب شورای شهر باید قدردان اعتماد مردم باشند و تلاش کنند که مسیر توسعه شهری و توسعه همه‌جانبه شهرها هموار و از دودستگی‌های حزبی و سیاسی در شورا اجتناب کنند.

این نماینده مجلس در ادامه تاکید کرد: حق نداریم موجبات نگرانی و ناامیدی مردم را فراهم کنیم و به فرموده رهبر انقلاب ایجاد ناامیدی و یاس در بین مردم بازی در میدان دشمن است.

رضایی همچنین با اشاره به انتخاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان ریاست جمهور کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم دغدغه مردم در خصوص احداث مسکن و در اختیار گذاشتن زمین‌های رایگان در نزدیک‌ترین نقاط به شهرها و ارائه تسهیلات ۳۰ الی ۴۰ ساله برای ساخت مسکن تحقق یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه به دغدغه رهبر انقلاب در خصوص اصلاح بانک‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب به کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد که باید موانع سد راه بانک‌داری اسلامی در کشور حل شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه یکی از موانع اصلی بانک‌داری اسلامی در کشور مؤسسات و بانک‌های خصوصی هستند که در این راه مقاومت می کنند.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین همچنین تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم برای رفع محرومیت‌زدایی در منطقه تلاش کنیم؛ معیشت و اقتصاد مردم، گرانی و تورم، بیکاری جوانان از جمله دغدغه های مردم هستند که باید همه در جهت رفع این دغدغه ها تلاش کنند.

این نماینده مجلس در ادامه با تاکید براینکه مشکلات قطعی آب ‌و برق مردم را کلافه کرده‌ است: اظهار داشت متأسفانه خشک‌سالی‌های امسال یکی ‌از عوامل اصلی این قطعی‌های آب ‌و برق در کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: نوک پیکان انتقادات مردمی به سمت مدیران آبفا و توزیع برق قرار گرفته که باید مردم با سعه صدر و صبوری بیشتر و با رعایت الگوی مصرف تلاش کنند تا این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی همچنین با تاکید بر این‌که دولت با کسری بودجه ۵۰۰هزار میلیارد تومانی مواجه شده ‌است و درآمدهای نفتی و مالیاتی کشور به صورت محسوسی کاهش ‌یافته است، افزود: باوجود اینکه این مشکلات، اعتبارات خوبی برای سد آناهیتا جذب ‌شده و امیدواریم در سال جاری شاهد رشد و توسعه بخش‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی در شهرستان کنگاور باشیم.

شایان ذکر است؛ نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس در  روستاهای کم برخوردار دهستان خزل  شهرستان کنگاور حضور یافت و در حسینیه دهلر با اقشار مختلف مردم دیدار از نزدیک مشکلات و درخواست های مردم منطقه را پیگیری کرد.

وی در این دیدار با اهالی دهستان خزل  شهرستان کنگاور که آقای الماسی  فرماندار محترم شهرستان کنگاور ،جناب آقای لروند امام جمعه محترم شهرستان کنگاور و  جمعی از مسئولان شهرستان کنگاور هم حضور داشتند،  مشکلات  اهالی محترم  دهستان خزل تشریح و مصوباتی برای پیگیری و رفع  مشکلات آنها در دستور کار قرار گرفت./

پایان پیام