به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان در نشست روز یکشنبه (23 آبان ماه) گزارش رئیس سازمان بهزیستی کشور در مورد برنامه‌ها و سیاست‌های این سازمان را استماع کردند، در این جلسه نمایندگان بر ضرورت توجه به اولویت بندی ها در این سازمان مانند ایتام، کودکان و زنان بدسرپرست و بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست و اجرای قانون حمایت از معلولان تاکید کردند. همچنین اعضای کمیسیون یادآور شدند موادی که در برنامه ششم توسعه مغفول مانده است باید در برنامه هفتم توسعه مورد توجه و بازبینی قرار گیرد.



گفتنی است در این جلسه روح الامینی، محسنی بندپی، فاضلی، آریان پور، محمدبیگی، سید مرتضی خاتمی، میرمحمدی و اسحاقی برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح تاسیس صندوق های ذخیره دانشگاهیان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخاب شدند.



استماع گزارش مسئولان سازمان بسیج در مورد اقدامات انجام‌ شده در حوزه سلامت از دیگر دستورکارهای دیگر کمیسیون بهداشت بود که بر همین اساس مسئولان بسیج گزارشی را در مورد اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه و نظر کمیسیون توجه به نگاه پیشگیری بود و از تلاش ها و زحمات آنها در کرونا قدردانی شد.