نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص انتخاب اعضای جدید هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، اظهار داشت: سرپرست وزارت بهداشت و درمان با تغییر در امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اقدام بسیار مثبتی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این اقدام سرپرست وزارت بهداشت و درمان برای انتخاب اعضای جدید هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اقدام بسیار مثبتی برای حمایت از کالاهای تولید داخل است.

وی افزود: هیات امنای قبلی که در زمینه صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران فعالیت می‌کردند سبب می‌شدند تا مشابه داروهایی که در داخل تولید می‌شد، وارد شود.

قاضی پور ادامه داد: این کار آقای نمکی سبب می‌شود که کالاهای پزشکی تولید داخل، مورد حمایت قرار گیرد، یکی از انتقادات همیشگی من به وزارت بهداشت در دوره قبلی همواره موضوع وارد کردن کالاهایی بود که مشابه داخلی داشت.

لازم به ذکر است که سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی مهدی یوسفی، محمد توکلی، غلامرضا اصغری، علیرضا یوسفی و جواد ‏آقازاده را به عنوان اعضای جدید هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران منصوب کرد.‏/

پایان پیام