رضا شیران خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به سالگرد تاسیس  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  نظم جهانی که آمریکا برای خود تعریف کرده، به گونه‌ای است که صدای مظلومان نباید شنیده شود و این نظم آمریکایی نظم قلدرها است؛ انقلاب اسلامی شکل گرفت و صدای مستضعفان را در جهان انعکاس داد و آمریکا از لحظه وقوع انقلاب تاکنون، همواره در برابر ایران ایستاده اما مردم همیشه مقاومت کردند و سپاه نیز نهادی برخواسته از همین مردم است.

آمریکا هم کارخانه تروریست‌سازی است و هم مبانی فکری آن به خشونت و تروریست در دنیا منتهی شده است

امام به دلیل سیانت از انقلاب اسلامی دستور تشکیل سپاه را دادند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امام به دلیل سیانت از انقلاب اسلامی دستور تشکیل سپاه را دادند و همه مردمی که انقلاب کرده بودند، با هر سن، تخصص و تحصیلاتی در این نهاد که برخواسته از انقلاب بود وارد شدند؛ این نهاد خدمت به انقلاب را بر عهده داشت و در حقیقت عمده کار آن بحث‌های نظامی بود.

آمریکا کارخانه تروریست‌سازی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: سپاه در ابتدا در درگیری‌های داخلی چه در کردستان و چه در جنگ تحمیلی و دفاع 8 ساله وارد شد و نقش‌آفرینی کرد. آمریکا هم کارخانه تروریست‌سازی است و هم مبانی فکری آن به مسئله خشونت و تروریست در دنیا منتهی شده است.

جنایات آمریکا در سراسر جهان دیده می‌شود

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار داشت: آمریکا با این موضوع خواسته فرار رو به جلو داشته باشد اما ملت‌ها بیدار شدند و جنایات آمریکا را در سراسر جهان می‌بینند و هر روز نیز نفرت از نظام حاکمیتی آمریکا بیشتر می‌شود./

پایان پیام