علی کریمی فیروزجائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزارى خانه ملت با اشاره به انتخاب رییس جمهور انقلابى و ارتقاى امید مردم به حل مشکلات کشور، عنوان کرد:وظایف و تکالیف انقلابی امری مستمر و دائمی است و هرگز محدود نمی شود.

 نماینده مردم بابل با اشاره به انتخابات شکوهمند ۲۸خرداد ماه امسال ادامه داد: در این انتخابات مردم از بین سلایق موجود به فردی انقلابی و حافظ راستین ارزشهای مانای نظام اسلامی اعتماد کردند.

وى با اشاره به پیچیدگی مشکلات و نظام مسائل کشور گفت: مشکلات و چالش های اساسی کشور راهکار و راه حل دارند و عزم و اراده بسیجی برای برون رفت از تنگناهای موجود ضرورت دارد.

 ‏این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های بی شمار داخلی برای حل مشکلات اقتصادی افزود: دانش ایرانی کلید اساسی بازگشایی همه معبر های سخت است و این مهم نیازمند اراده و تعمیق خودباوری است . 

کریمی فیروزجایی با اشاره به نیاز کشور به مدیرانی از جنس سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی با ورود به عرصه های سخت و پیچیده از همه آنها گره گشایی می کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت: انتخاب رییس جمهور انقلابی و کاردان نوید بخش حل مشکلات ناشی از بی تدبیری و تنبلی ها است .

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور تصریح کرد: جوانان مومن و باتجربه باید خود را برای بدست گیری زمام امور کشور در دهه پنجم مهیا کنند.
وى افزود: رویکرد حل المسائلی باید جایگزین تفکر و فرهنگ وارداتی در قوه مجریه کشور  شود.

 ‏کریمی با تاکید بر لزوم همراهی مجلس با دولت انقلابی آینده یادآور شد: مجلس یازدهم برای حل مشکلات اساسی کشور از هیچگونه همکاری و همراهی عملی بادولت آینده دریغ نخواهد کرد.

 ‏عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به آماده سازی مراحل آغاز بکار دولت جدید در ماه آینده افزود: هم افزایی و همکاری دولت و مجلس انقلابی بلافاصله پس از استقرار دولت سیزدهم آغاز خواهد شد./

پایان پیام