به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جعفر راستی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 30 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با سلام و درود به شهدا و امام شهدا گفت: قدرت دفاعی و پهپادهای سپاه که روز جمعه در رزمایش پیامبر اعظم (ص) به نمایش درآمد، بازتاب گسترده ای در سراسر جهان داشت.

وی ادامه داد: ملت های مسلمان با نگاه تحسین برانگیز و دشمنان با چشمان وحشت زده و از حدقه بیرون آمده، شاهد دستاورد بزرگ فرزندان راستین انقلاب اسلامی بودند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: به گفته فرمانده دلاور هوافضای سپاه، ما توانستیم در شمال اقیانوس هند در فاصله 1800 کیلومتر با موشک های بالستیک، اهداف خود را منهدم کنیم.

راستی تاکید کرد: امروز دشمنان ما در شعاع 2 هزار کیلومتری در تیررس ما هستند و اگر دست از پا خطا کنند، نابودشان خواهیم کرد. دشمنان بعد از رزمایش پیامبر اعظم (ص) اظهار داشتند که توان موشکی و قدرت تهاجمی پهپادهای سپاه انقلاب اسلامی خیره کننده بود.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی بیان کرد: امروز برای ما افتخار است که بعد از 42 سال مبارزه با استکبار، دشمنان ما به قدرت دفاعی ما اذعان می کنند.

وی تصریح کرد: ایران به یک قدرت موشکی بزرگ و توانمند تبدیل شده است و تهاجم ترکیبی سپاه قادر است هر دشمنی را سرکوب کند. موشک های نسل جدید سپاه قابلیت هدایت از خارج از جو را دارد، این افتخار فرزندان راستین انقلاب است./

پایان پیام