ولی اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدای این جلسه رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس توضیحاتی درخصوص طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» ارائه داد و تاکید کرد این طرح به معنای محدود کردن استفاده از شبکه های اجتماعی نیست، بلکه برای صیانت از حقوق کاربران و چارچوب مند کردن بهره مندی از پیام رسان ها و فضای مجازی است و به هیچ عنوان مجلس به دنبال ایجاد محدودیت برای فضای مجازی نیست. سپس 10 نفر از نمایندگان درخصوص موضوعات روز سخنرانی کردند.

وی افزود: تاکید نمایندگان بر همدلی و یکپارچگی تیم اقتصادی دولت و لزوم نگاه مشترک برای حل مشکلات و مسائل معیشتی کشور در دولت آینده بود و این نگاه مشترک به معنای یک زبان مشترک برای حل مسائل معیشتی انباشته شده و فهم مشترک از مشکلات جاری کشور میان مجلس و دولت است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در پایان این جلسه رئیس مجلس در سخنانی ضمن آسیب شناسی از مشکلات جاری کشور با تاکید بر لزوم حفظ استقلال قوا و استقلال قوه مقننه، فرصت پیش آمده در دولت آینده را فرصت طلایی دانست و تاکید کرد حضور مردم در پای صندوق ها، وظیفه ما را سنگین کرده است و باید با تعامل با دولت هر چه سریع تر به مشکلات و مسائل مردم رسیدگی کرده و در مسیر حل آنها گام برداشت. همچنین با اشاره به موضوع برجام و 6 مرحله گفت وگوهای صورت گرفته با طرف های اروپایی تاکید کردند که ما به هیچ وجه پای یک توافق بد را امضا نخواهیم کرد و  قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران باید بدون کم و کاست اجرا شود، ضمن آنکه ما به هیچ عنوان به دنبال تداوم تحریم ها نیستیم، اما تاکیدات رهبری بر لغو همه تحریم ها و راستی آزمایی باید به طور دقیق اجرا شود./

پایان پیام