اقبال محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با استناد به ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه، عنوان کرد: متأسفانه با وجود صراحت قانون اما 25 درصد افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت در تعدادی از شهرستان‌‎های استان خوزستان به ویژه رامهرمز  و رامشیر که در زمان دفاع مقدس بارها مورد حمله هوایی قرار گرفته‌‎اند، اعمال نشده است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعمال این تبعیض آشکار در خصوص برخی از شهرهای استان خوزستان، اضافه کرد: متأسفانه ستاد کل نیروهای مسلح به این تبعیض آشکار توجهی ندارد و  شهرهایی مانند رامهرمز، رامشیر، مسجد سلیمان، ایذه، باغ ملک، بهبهان، امیدیه که دوشادوش سایر مناطق خوزستان در طول 8 سال دفاع مقدس از کیان و تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند از این امتیاز بی بهره مانده‌اند.

محمدیان اضافه کرد: شهری که 50 کیلومتر دورتر از بمباران هوایی بوده مورد منظور ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه قرار می‎‌گیرد اما شهری که مورد اصابت بمباران هوایی قرار گرفته ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه برایش اعمال نمی‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با اعمال این بند قانونی، افزایش 25 درصدی شامل کارکنان رسمی، پیمانی، شاغل و بازنشسته مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌شود.

لازم به ذکر است که نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره خطاب به رئیس جمهور تذکری کتبی داده است که متن آن به شرح ذیل است:

تذکر کتبی نمایندگان به رئیس جمهور

 

/

پایان پیام