به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد خالدی سردشتی در حاشیه نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه،14 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره سفرش به روستای چنار محمودی گفت: روز جمعه با بزرگان منطقه هماهنگ کردم و از مردم که در مسجد روستا جمع شده بودند، درخواست کردم تا خواسته‌های خود را مطرح کنند.

نمایندگان مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی افزود: آنها از شیوه برخورد، مسائل و مشکلاتی در رابطه با بازگو کردن اتفاقات رخ داده و همچنین وزیر بهداشت و مسئولان شهرستان گلایه داشتند.

وی ادامه داد: بنده به مردم اعلام کردم مسائل و موضوعات پیش آمده باید در چارچوب قانون و کار تخصصی و فنی پیش برود و اطمینان خاطر دادم که در رابطه با مشکل پیش آمده چند موضوع را پیگیری کنم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اولین موضوعی که به اهالی روستا قول انجام آن را دادم بحث تحقیق و تفحص از این موضوع بود و بر این اساس امروز نامه‌ای در همین راستا تدوین و جمعی از نمایندگان آن را امضا کردند که به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد و دستور تحقیق و تفحص را از هیأت رئیسه مجلس اخذ کردم.

خالدی سردشتی ادامه داد: همچنین کمیسیون بهداشت و درمان مجلس باید به طور ویژه این موضوع را بررسی کند، که امروز اجازه این کار را از دکتر لاریجانی برای اعزام تیمی ویژه از کمیسیون بهداشت برای بررسی موضوع اخذ کردم.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: موضوع بعدی که در جمع مردم  مطرح کردم  این بود که به وزیر بهداشت در مورد اظهارنظرهای غیرکارشناسی تذکر خواهم داد و همچینن محور چهارم صحبت‌هایم در مورد این بود که  وزارت بهداشت تشخیص و درمان را به طور رایگان برای اهالی این روستا انجام دهد./

پایان پیام