به گزارش خبرگزاری خانه ملت، شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: ما شرایط سخت دولت برای اداره کشور را درک می‌کنیم و از هجوم وجنگ اقتصادی کشور اطلاع داریم و می‌دانیم که دولت به دنبال هدف قرار دادن درآمدهای کشور است. ما از بیداری نیروهای نظامی مدافع کشور و از زحماتی که ارتش و سپاه و بسیج در دفاع از کشور می‌کشند، مطلع هستیم.

وی افزود:‌ انتظار ما از دولتمردان این است که نیازهای کشور را اولویت‌بندی کنیم؛ اولویت اول کشور مسئله تولید و صنعت است. 

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت:‌در راس همه این اولویت‌ها باید به بحث کالاهای ضروری مردم توجه داشت و برای اشتغال جوانان باید اهمیت ویژه‌ای قائل شد. از سوی دیگر برنامه‌ریزی برای نظارت دقیق بر منابع کشور از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: ما ارز ارزان می‌دهیم اما کالای گران می‌خریم. در کجای دنیا اینگونه است که ارز 4200 تومانی به برخی افراد داده شود اما آنها کالا را با ارز 15 هزار تومان به دست مردم برسانند.

به گزارش فارس ، عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در پایان گفت: دولت در برنامه ششم توسعه بخش معدن را به عنوان پیشرفت اقتصادی کشور مطرح کرده است و حال ما خواستار این هستیم که به مجلس و مردم بگوید که در این رابطه چه اقداماتی را صورت داده است.