به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمود شکری در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح سوال خود از وزیر کشور درخصوص اینکه چرا در انتصابات مسئولان و مدیران زیرمجموعه آن وزارتخانه رعایت قانون و مصوبات شورای عالی اداری درخصوص دستورالعمل اجرایی شرایط عمومی و اختصاصی نحوه انتخاب و انتصاب فرمانداران و بخشداران را نمی نمایید؟ پس از استماع توضیحات رحمانی فضلی، از پاسخ‌های وی قانع شد.

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در تشریح روند رسیدگی به سوال نماینده مذکور گفت: در اجرای ماده 207 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مبنی بر بررسی سوال محمود شکری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال از وزیر کشور به استحضار می رساند، موضوع در دستور جلسه روز سه شنبه مورخ 16 مرداد 97 کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها قرار گرفت.

با عنایت به عدم حضور وزیر کشور، اتمام مهلت مقرر و درخواست نماینده متقاضی، مستند به تبصره یک ماده (208) آیین نامه داخلی، سوال مذکور وارد تلقی می شود.

پس از طرح سوال شکری در صحن علنی مجلس و پاسخ های وزیر کشور، دکتر علی لاریجانی خطاب به نماینده سوال کننده اعلام کرد: کارگروهی متشکل از دیوان محاسبات، معاون قوانین مجلس و وزارت کشور تشکیل خواهد شد تا در صورت تایید نکات مورد اشاره در سوال جنابعالی، وزارت کشور اصلاحات لازم را انجام دهد.

به دنبال این توضیح محمود شکری از پاسخ های وزیر کشور قانع شد./

پایان پیام