رامین  نورقلی پوردرگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره اختصاص بیمه تکمیلی برای تمام کارمندان در ادارات در کشور به طریق سراسری،گفت: اختصاص بیمه تکمیلی به طریق سراسری برای تمام کارمندان با توجه به تفاوت حقوق کارمندان قراردادی و رسمی امکان پذیر نیست.

 هزینه بالا مانع رغبت شرکت های خصوصی به بیمه تکمیلی 

نماینده مردم  بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه بالا مانع رغبت  شرکت های خصوصی  برای ورود به بیمه تکمیلی  است تصریح کرد: برخی از شرکت ها با توجه به هزینه بالای حق عضویت تمایلی  به عضویت در بیمه تکمیلی  ندارند.

   نور قلی پور افزود: برطبق قانون،کارفرما موظف به پرداخت حق بیمه تکمیلی برای کارمندان نیست و این در  حالی است که بیمه تکمیلی می تواند بسیاری از چالش های اقتصادی کارمندان را  در  هنگام بیماری  مرتفع کند بنابراین الزام آور است که نگاه اساسی  به حوز درمان در سال 98 در دستور کار قرار بگیرد.  

 رفع چالش های اقتصادی کارگران در مسیر درمان با توسعه  بیمه تکمیلی

 وی ادامه داد: بیمه تمکیلی می تواند،بسیاری از چالش های اقتصادی کارمندان را  در  هنگام بیماری  مرتفع کند بنابراین الزام آور است که نگاه اساسی   به حوز درمان، بیماران در دستور کار قرار بگیرد  .

تفاوت حقوق میان کارمندان رسمی و قراردادی مانع اساسی عضویت در بیمه تکمیلی

 عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان اینکه تفاوت حقوق میان کارمندان رسمی و قراردادی  مانع اساسی عضویت در بیمه تکمیلی همگانی در ادارات است یادآورشد: خلاء بیمه تکمیلی کارمندان  را  با معضلات اساسی برای طی روند بیماری های مختلف  روبرو کرده است.

پایان پیام