به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

صفحه اینستاگرام دکتر علی لاریجانی   جزئیات دیدار رییس مجلس با سفیر سوریه در تهران را به اشتراک گذاشته است.

مسعود پزشکیان   مطلب زیر را به اشتراک گذاشته است.

بهروز نعمتی مطلب زیر را منتشر کرده است:

دولت و مجلس رفتار معقولی با بودجه داشته باشند

دولت و مجلس باید رفتار معقولی با بودجه سال آینده داشته باشند. اینکه دولت امروز می‌گوید ما می‌خواهیم صد درصد بودجه کشور را فارغ از درآمدهای نفتی ببندیم و تکیه به درآمدهای این حوزه نداشته باشیم، شدنی نیست.

برای اجرای چنین ایده‌ای باید ابتدا وضعیت درآمدهای کشور مورد بررسی قرار بگیرد، آنچه که امروز ما با آن مواجه هستیم این است که ما در سال جاری حدود 120 هزار میلیارد تومان درآمد از حوزه مالیات‌ها داشته‌ایم و حدود 30 هزار میلیارد تومان هم از بخش‌های دیگر درآمد کسب کنیم که جمعاً حدود 150 هزار میلیارد تومان می‌شود که با این درآمد نمی‌شود کشور را اداره کرد.

همه درآمدهای دولت بدون محاسبه درآمدهای نفتی حدود 150 هزار میلیارد تومان بیشتر نیست و حدود 300 هزار میلیارد تومان باید در بودجه درآمد جدید ایجاد کنیم و من فکر می‌کنم که در این شرایط امکان قطع صد درصدی بودجه از درآمدهای نفتی میسر نیست.

اینکه اتکای بودجه به نفت کم شود ممکن است و این گونه که ما وابستگی 40 درصدی بودجه به نفت را طی حدود 5 سال به 10 درصد وابستگی کاهش دهیم شدنی است اما اینکه یکباره وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی قطع شود بعید می‌دانم که امکان‌پذیر باشد.

از سوی دیگر در این باره باید شرایط مردم هم مدنظر قرار گیرد و اینکه یکباره برای افزایش درآمدهای مالیاتی فشار زیادی به مردم وارد شود در فضای فعلی اقتصادی کشور پسندیده نیست و کسی آن را نمی‌پذیرد.

غلامرضا تاجگردون  مطالب زیر را منتشر کرده است:

علی اصغر یوسف نژاد  نیز عکس زیر را از بازدید از عملیات لایروبی رودخانه تجن مسیر روستاهای #معلم‌کلا و #مرزرود و بازدید از آب‌بندان روستای #پنبه‌زارکتی به اشتراک گذاشته است.

سید حسین افضلی هم این مطلب را منتشر کرده است:

محمد وحدتی هلان مطلب زیر را درباره پیگیری امور حوزه انتخابیه منتشر کرده است:

بازدیدها و دیدارهای چهره به چهره با مردم فهیم روستاهای شهرستان #بستان_آباد، باهدف شنیدن مشکلات اهالی از زبان خودشان و لمس نواقصات از #نزدیک ادامه دارد...

#دکتر_وحدتی در نشست صمیمی با اهالی خونگرم روستاهای ( پیشیکلو - آقبلاغ - قازان چای - گل آخر و باشسیز )
️نماینده مردم فهیم شهرستان #بستان_آباد، در این دیدار نیز همچون نشست های #قبلی،ضمن شنیدن مشکلات از زبان خود اهالی و بررسی و پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی مردم و ضمن بازدید از راه های بین روستایی و خانه های بهداشت روستا، سیستم آب اشامیدنی و آب کشاورزی، وضعیت فضای فیزیکی مدارس و معلم جهت تدریس، آنتن دهی موبایل، راه های بین مزارع همچون روستاهای دیگر بررسی شد، که طی آن مذاکرات وپیگیری های لازم با مسیولان جهت انجام اقدامات مورد نیاز در سریع ترین بعمل آمد.
نظر به اهمیت "رونق تولید" در روستاها برای تقویت تولیدات روستایی، رفع بیکاری در روستا و تثبیت روستا، راهنمای لازم در رابطه با راه اندازی کارگاه های تولیدی به روستاییان عزیز انجام شد.

روح الله حضرت پور مطلب زیر را منتشر کرده است:

قاسم احمدی لاشکی عکس زیر را از بازدید از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس به اشتراک گذاشته است:

محمود صادقی  مطلب زیر را منتشر کرده است: