به گزارش  خبرگزاری خانه ملت،  سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان  به مناسبت هفته هلال احمر از بخش های مختلف جمعیت هلال احمر خوزستان شامل داروخانه تخصصی، توانبخشی، گاما اسکن، پروتز و تزریق واکسن بازدید کرد و سپس با مدیر عامل و جمعی از پرسنل و اعضای این جمعیت دیدار و گفتگو نمود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ضمن تبریک هفته هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان یک ارگان غیر انتفاعی و مردم نهاد همواره نقش ارزشمندی در ارائه خدمات امدادی در حوادث و بحران ها ایفا نموده و مردم خوزستان تلاش ها اعضای این جمعیت را در سیل فروردین ۹۸ از یاد نبرده اند.

کریم حسینی هفته هلال احمر

وی افزود: جمعیت هلال احمر با ایجاد ساختار اطمینان بخش و بستر امن جهت سازمان دهی کمک های مردمی در هنگام بروز بحران فعالیت های خوبی داشته و در بحث مبارزه با بیماری کرونا به همراه دیگر دستگاهها تلاش های اثر بخشی داشته است.

کریم حسینی هفته هلال احمر

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر با تمرکز بیشتر بر آموزش و کادر سازی می تواند سطح خدمات رسانی را ارتقاء دهد و مطمئنا نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز از طریق تامین اعتبار مورد نیاز و پیگیری موضوعات در مسیر خدمت رسانی با این جمعیت همراه و همسو هستند./

پایان پیام