به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان و شهر احمدآباد با نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

محمد رضا دشتی اردکانی در این دیدارها ضمن قدردانی و تشکر از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات 28 خردادماه علیرغم تبلیغات منفی رسانه‌های غربی، گفت: در قانون اساسی کشورمان به‌عنوان یکی از مترقی‌ترین قوانین اساسی در سطح جهان به اذعان مرکز پژوهشی حقوقدانان دنیا، 6 اصل مربوط به شوراها وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه مردم تشنه کار جهادی هستند، افزود: اهمیت دادن مسئولین به پارلمان‌های شهری و روستایی، احترام عملی به رأی مردم است و لازم است در این دوره شوراها این مهم بیشتر تحقق یابد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کار شوراها دخالت نمی‌کنم اما بنا بر وظیفه قانونی بر روند فعالیت آنان نظارت خواهم کرد، اظهار داشت: البته اگر گاهی از سوی اعضای شورا خواسته شود، نظرات خود را ارائه خواهم کرد و در هر رده‌ای لازم باشد همکار و همدل شوراهای شهر اردکان هستم.

وی با اشاره به اینکه باید همه محلات را به یک نگاه دید و رفع تبعیض و بی‌عدالتی از برخی محلات یکی از اولویت‌های فوری شوراهای جدید باشد، اذعان کرد: همان گونه که مجلس یازدهم یکی از مجالس جوان در طی ادوار است؛ این دوره نیز شورای شهر اردکان دارای یک ترکیب جوان است و از این رو امیدهای زیادی جهت اقدام و عمل شورای ششم وجود دارد.

دشتی اردکانی خاطرنشان کرد: توجه به مسائل بانوان، حضور منظم در بین آحاد و اقشار مختلف مردم، انتقال تجارب، تبادل نظر و تعامل با شوراهای سایر شهرها و ارتباط مداوم با مسئولین استانی باید در دستور کار شوراهای جدید شهر و روستا باشد./

پایان پیام