محمد ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص ادامه تجاوزات ائتلاف عربی به یمن، گفت: متاسفانه حملات متجاوزان خسارات گسترده ای به خانه های شهروندان یمنی وارد کرده که بیانگر آشفتگی و نداشتن استراتژی نظامیان متجاوز است.

متجاوزان به یمن در تجاوز زمینی حرفی برای گفتن ندارند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ائتلاف عربی به رهبری سعودی ها تلاش می کنند از طریق حملات هوایی عرصه سیاسی را بر یمنی ها تنگ کنند اما روند مقابله در صحنه نظامی زمینی متفاوت بوده و متجاوزان حرفی برای گفتن ندارند.

وی ادامه داد: امروزه پهپادها و موشک های رادارگریز یمنی موجب شده خاک سعودی ها نیز امن نباشد و طبق گفته مقامات نیروهای مسلح یمن این رویه ممکن است برای دیگر کشورهای حاضر در ائتلاف رقم بخورد لذا چنین موضوعی بیانگر پیچیده تر شدن اوضاع است.

جنگنده سعودی در یمن

سرنوشت مردم یمن باید دست خودشان باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه مردم یمن باید خودشان سرنوشتشان را تعیین کنند، تصریح کرد: چنین موضوعی نیز با تنش و تجاوز محقق نخواهد شد بلکه با گفتگو به نتیجه می رسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توان بازدارندگی نیروهای نظامی یمن امروزه به مولفه قدرتی تبدیل شده که دست نظامیان متجاوز را بسته لذا شاهد تغییر شرایط نظامی حاکم در یمن هستیم.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از ده‌ها حمله هوایی ائتلاف سعودی علیه استان های حجه و صعده طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد./

پایان پیام