به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

علی اصغر یوسف نژاد عکس زیر را از بازدید از مجتمع تخصصی و فوق تخصصی مرحوم باغبان (طوبی)ساری منتشر کرده است.

سید حسین افضلی مطالب زیر را به اشتراک گذاشته است


کمال الدین شهریاری مطلب زیر را منتشر کرده است

باید به این سوال پاسخ داد که عملکرد دولت و وزارت صنعت در اجرای ماده مهم ۲۹ اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی کشور در استان بوشهر چیست؟/ منابع حاصل از واگذاری بنگاه های دولتی که طبق این ماده می بایست صرف توسعه زیرساختهای مناطق کمتر توسعه یافته شود، در کجای استان هزینه شده است؟/ جاده سازی و برقرسانی به صنایع و معادن استان چرا انجام نمی شود؟.
استان بوشهر با این ظرفیت بالا و صنایعی که فقط از منظر منافع ملی به آن نگاه میشود، متاسفانه دارای شهرستانی با نرخ بیکاری بالای ۱۸ درصد است.
نگاه غلط ۵۰ ساله در صرف درآمدهای نفتی باید اصلاح شود/ دولتی ها باید به در اتاق کارآفرینان و بخش خصوصی بروند، نه برعکس!
بندر خورشهاب که مرکز و محور شهرستانهای با بیشترین منابع معدنی استان است هر چه سریعتر به عنوان بندر تخصصی صادرات مواد معدنی استان فعال شود.
در پایان این نشست و طی تفاهم نامه استاندار با وزیر صنعت معدن و تجارت مقرر شد شرکت ایمیدرو نسبت به تسریع در سرمایه گذاری احداث بندر صادرات مواد معدنی استان در بندر #خورشهاب #تنگستان اقدام کند.

محمد وحدتی هلان  ویدئوی از دیدار با مردم روستاهای شهرستان #بستان_آباد را به اشتراک گذاشته است

امیرخجسته  از بی تفاوتی #وزارت_نیرو در‌موضوع چالش تامین #آب_شرب_همدان انتقاد کرده است
🔸 #نماینده_مردم #همدان و #فامنین در مجلس شورای اسلامی در تشریح علت این اعتراض گفت: اگرچه در فصل بهار سال جاری به‌دنبال بارش نزولات آسمانی بخشی از کمبودهای آبی جبران شد اما همچنان مشکل کمبود #آب وجود دارد به‌همین‌دلیل باید طی یک برنامه‌ریزی جدید با #تنش_های_آبی استان مقابله و از تنگنای آبی عبور کرد.
🔸وی با اعتقاد به اینکه جنگ آینده جنگ آب خواهد بود، افزود: باید تمهیداتی برای جبران کمبود آب شرب همدان اندیشیده شود تا نسل‌های آینده، ما را به‌ اهمال‌کاری و بی‌تفاوتی متهم نکنند.
🔸به گفته خجسته 14 سال قبل همزمان با سفر مقام معظم رهبری به همدان، پروژه انتقال و تأمین آب شرب این استان به تصویب رسید اما این پروژه در طول سال‌ها رها شده بود و پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای نداشت لذا کمبود آب شرب به بحران جدی همدان تبدیل شده است. .
🔺خشک شدن بیش از نیمی از #چاه‌های همدان .
🔸وی همچنین توضیح داد: با وجود آنکه از هر 100 حلقه چاه استان همدان 50حلقه چاه خشک شده است تنها مبلغ 5 میلیارد تومان برای احیاء چاه‌ها و تامین آب منطقه اختصاص داده شده است لذا با این میزان اعتبار، احتمالا اتمام پروژه‌های تامین آب شرب همدان 100سال طول خواهد کشید!
🔺انتقاد به دخالت‌های پشت پرده و سیاسی‌کاری‌ها به‌منظور توقف پروژه آبرسانی به همدان
🔸رئیس #فراکسیون_مبارزه_با_مفاسد_اقتصادی و اداری مجلس با انتقاد از دخالت‌های #پشت_پرده و سیاسی‌کاری برخی افراد برای توقف #پروژه_آبرسانی به همدان، بیان کرد: باوجود برگزاری نشست‌های متعدد باحضور مسئولان ارشد کشور، بررسی پروژه آبرسانی به‌دلیل این مسائل بازهم به آینده موکول شد، در حالی که پروژه آبرسانی به همدان در اولویت تمامی پروژه‌های کنونی این استان با لحاظ نیازسنجی قرار دارد.
🔺تعیین‌تکلیف انتقال آب شرب به همدان نیازمند چیست؟
🔸#خجسته همچنین در‌جلسه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تعیین‌تکلیف انتقال آب شرب به همدان و برون‌رفت از این مشکل نیازمند تشکیل جلسه‌های دیگری با حضور جنابعالی، وزیر نیرو، مدیران ارشد استان و نمایندگان مجلس است تا برنامه‌ریزی‌ها برای انتقال آب شرب به همدان عملیاتی شود.

سید جواد ساداتی نژاد  پیام تسلیت زیر را به اشتراک گذاشته است.

خبر شهادت جانباز عزیز سال‌های دفاع مقدس #شهید دکتر عباس یوسفی موجب تاثر و تالم اینجانب گردید. #شهادت این رادمرد بزرگ را خدمت خانواده معزز ایشان و مردم گرانقدر #کاشان تبریک و تسلیت عرض نموده برای آن فقید سعید علو درجات و برای شما و دیگر وابستگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسئلت می نمایم.

فریده اولاد قباد از بررسی مشکلات زنان ساکن شهرستان‌ اسلامشهر در فراکسیون زنان مجلس خبر داده است

رمضانعلی سبحانی فر  از نشست با سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای #سبزوار خبر داده است

محمدرضا رضایی کوچی  عکس زیر را به اشتراک گذاشته است

احمد امیرآبادی فراهانی عکس زیر را منتشر کرده است