به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی گلمرادی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یک شنبه، 21 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی،  در تذکری شفاهی خود گفت: دولت درخصوص ارتقای بندر امام به شهرستان تسریع کند، چرا که 40 سال بوده که این موضوع در دستور کار قرار دارد، بنابراین لازم است مسئولان مربوطه بازی های سیاسی را در این زمینه کنار بگذارند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیریت آموزش و پرورش خوزستان باید تعیین تکلیف شود، چرا که در این استان با کمبود  16 هزار معلم روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: شرکت های پتروشیمی در منطقه به دلیل بداخلاقی در حق کارگران و حقوق آنها اجحاف می کند، طرح طبقه بندی مشاغل و سوءاستفاده از کانون مناطق آزاد ویژه باعث شده یکجانبه کارگران را اخراج کنند.

گلمرادی اظهار کرد: اجرای قانون حمایت از معلولان بعد از 2 سال معطل مانده که نشان می دهد دولت نسبت به اجرای قوانین مجلس بی توجه است.

وی افزود: بازرسی توانیر به جای کمک به تولید کشور و رونق تولید، سوءاستفاده نکند، چرا که به نظر می رسد به دلیل تسویه حساب های شخصی کارگاه های تولیدی را تعطیل می کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: ساماندهی کارگران ساختمانی در شهرها با توجه به الزامات قانونی باید توسط شهرداری ها دراولویت قرار گیرد، بنابراین اجازه ندهید شأن این قشر پایین آورده شود.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: هم اکنون می طلبد که مجلس به بحث مدیریت پروازی نظارت کند و اجازه ندهد به سرمایه های کشور خیانت شود، چرا که این مدیران تعهد اخلاقی ندارند و به فکر سازمان خود نیستند، بنابراین باید در این زمینه مسئولیت اجتماعی مورد توجه قرار گیرد./

پایان پیام