منصور مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره علت انصرافش از طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی، عنوان کرد: موضوع تحقیق و تفحص عدم اجرای عدالت در خصوص کارکنان متخلف دانشگاه آزاد بود که برخورد درستی با آن‌ها صورت نگرفته است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این تخلفات در حوزه اداری و مالی برخی از کارکنان بود و در این زمینه به نظر می‎رسد حراست کل دانشگاه آزاد و حراست واحدها نیز بسیار ضعیف عمل کرده‌اند. در جریان بررسی این پرونده، تخلفات آن دسته از متخلفان که دارای روابطی و تحت حمایت نهاد و دستگاهی بودند مورد اغماض قرار گرفتند؛ در صورتی که اسناد تخلف اخلاقی و مالی آنها موجود است.

بیشتر بخوانید:

وی اظهار کرد: حتی در برخی موارد متخلفان پس از تعهد نیز تخلفات خود را تکرار کرده‌اند و کوچکترین برخوردی با آن‌ها نشده است که این نوع برخورد جای تعجب داشت.

مرادی درباره اینکه چرا هر بار اقدامی نسبت به تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌‎گیرد به نتیجه نمی‌رسد، گفت: مذاکراتی با حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی داشتیم که قول رسیدگی در خصوص این پرونده داده شد و به همین دلیل فعلا به طور موقت از به جریان افتادن طرح تحقیق و تفحص منصرف شدم.

منصور مرادی

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: چنانچه ظرف مدت یک ماهه تعیین شده اقدامی در جهت اصلاح روند رسیدگی به پرونده تخلفات و امور مالی و اداری دانشگاه آزاد رخ ندهد، طرح تفحص مجددا به جریان خواهد افتاد./

پایان پیام