سید علی آقازاده دافساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ابراز تردید آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا نسبت به تمایل ایران برای دست یابی به توافق گفت: فضای حاکم بر مذاکرات مولود عملکرد آمریکایی ها بوده حتی آن ها کشور های متحدشان را سرگردان کرده و تحت تاثیر قرار داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: وقتی که یک کشوری خودش شرایطی را به وجود آورده که بر جهان تحمیل شده نمی تواند ایران را در مناسبات بین المللی متهم کند و در این پرونده آمریکا و چند کشور اروپایی در مذاکرات محکوم هستند.

وی افزود: جمهوری اسلامی قطعا آنچه را گفته صادقانه بوده و همیشه ثابت کرده که بر این اساس عمل می کند به همین دلیل وارد فضای مذاکره با کشور های 4+1 شده است.

آقازاده دافساری بیان کرد: آنچه که جمهوری اسلامی گفته به آن عمل کرده و تمایل دارد تا موضوع برجام را با حفظ حقوق طرفین و عمل به تعهدات این توافق، حفظ شود.

وی یادآور شد: اظهارات مقامات آمریکایی فریبکارانه و غیر واقعی است، بنا دارند تا انحرافاتی را از طریق لفاظی‌ها، عملکردها و بازیگری‌های خاص خودشان مذاکرات وین را به انجراف بکشانند./

پایان پیام