شهروز برزگر کلشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص ادامه تجاوزات ائتلاف عربی به یمن، گفت: بر این اساس مشاهده می شود که مناطقی در شهر مرزی عسیر هدف حملات هوایی جنگنده های رژیم سعودی قرار گرفته است.

متاسفانه جنایت نظامیان ائتلاف عربی در یمن ادامه دارد

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه سلسله جنایت نظامیان ائتلاف عربی به رهبری سعودی ها در یمن ادامه دارد، اظهار کرد:  این مهم در حالیست که سازمان های بین المللی و مدافع حقوق بشر در واقعیت اقدام خاصی برای محکومیت متجاوزان و کمک به مردم مظلوم یمن نمی کنند.

روند کنونی جنگ در یمن دیگر به نفع متجاوزان نیست

وی ادامه داد: روند کنونی جنگ در یمن دیگر به نفع متجاوزان نیست از این رو مشاهده می شود که عملیات های ارتش و کمیته های مردمی یمن موجب شده موازنه قدرت تغییر کند و امروزه دست برتر با یمنی ها باشد.

کشورهای ائتلاف عربی در باتلاق یمن گیر کرده اند

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه کشورهای حاضر در ائتلاف عربی در باتلاق یمن گیر کرده اند و باید هرچه سریع تر دست از تجاوز و عصیان گری بردارند، تصریح کرد: متجاوزان باید بدانند که راهکار خاتمه دادن به بحران یمن، برگزاری گفتگوهای یمنی-یمنی و بهره گیری از امور دیپلماسی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یمنی ها با انجام عملیات های نظامی مختلف مانند عملیات بزرگ "نصر من الله" نشان دادند که یمن دیگر صحنه تجاوز نخواهد بود و اگر ائتلاف عربی از مواضع خود عقب نشینی نکند، دچار آسیب های بیشتری خواهد شد./

پایان پیام