علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به رونمایی از سامانه ثبت اموال و دارایی مسئولان از سوی قوه قضائیه اشاره و اظهار داشت: به همان اندازه‌ای که در بین دستگاه‌های گوناگون کشور شفاف سازی ایجاد شود؛ قطعا اعتماد عمومی افزایش پیدا می‌کند و این کار باعث می‌شود؛ که اگر مسئولی بخواهد به بیت‌المال دست دارازی کند، جرات این کار را نداشته باشد.

 وی در ادامه افزود: رونمایی و افتتاح این سامانه یک اتاق شیشه ای را بوجود می‌آورد؛ تا همه مردم بواسطه قوه قضائیه از آن مطلع شوند.

 مردم باید در جریان امورات مسئولان خود قرار بگیرند

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام به ایجاد شفافیت در جلب اعتماد عمومی اشاره و تصریح کرد: قطعا شفافیت و در معرض دید مردم قراردادن همه کارها و عملکردهای مسئولان، سبب جلب اعتماد عمومی می‌شود، در واقع این انقلاب و مملکت از آن مردم است؛ بنابراین مردم باید در جریان امورات مسئولان خود قرار بگیرند.

مشکلات کنونی کشور همه به عدم شفافیت برمی‌گردد

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: مشکلات کنونی کشور همه به عدم شفافیت برمی‌گردد و همین مسائل هم باعث می‌شوند که دشمنان دائما بر طبل نا امیدی مردم و همچنین سوء استفاده ابزاری برای خود قرار دهند.

 بنده اموال خود را در این سامانه ثبت خواهم کرد

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تاکید کرد: قطعا؛ بنده اموال خود را در این سامانه ثبت خواهم کرد و به دیگر مسئولان هم پیشنهاد می‌کنم، که این کار حتما و بخاطر ایجاد شفافیت بیشتر در کشور انجام دهند، تا اینکه کشور با یک شفافیت بیشتر به مسیر پیشرفت و آبادانی خود ادامه دهد./

پایان پیام