به گزارش خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، محمد بیرانوندی درنشست علنی امروز ( سه‌شنبه، 9 مهرماه ) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به هیأت رئیسه از عدم پیگیری در زمینه به سرانجام رسیدن طرح سوال و استیضاح وزرا انتقاد کرد و در ادامه خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: خرابی آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های حوزه انتخابیه‌ام مردم را آزرده کرده، این خرابی‌ها عمدتاً برای پروژه‌های آب و فاضلاب است.

نماینده مرد خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی  خطاب به وزیر نیرو اضافه کرد: برای احقاق حق تضییع شده مردم لرستان عملیات عمرانی دو سد زیبامحمد و مخمل کوه آغاز شده، جا دارد امروز که در فصل بودجه قرار داریم اعتبارات این دو سد را به شکل مناسبی در نظر گیرید تا بعداً عنوان نشود که برای تخصیص اعتبارات زمان گذشته است.

وی همچنین ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی برای عملیات عمرانی جاده‌ها و معابر بین شهری حوزه انتخابیه‌اش خواستار اتمام پروژه‌های نیمه تمام شد.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از وزیر نیرو برای تأمین آب منطقه قلعه سنگ خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: نیروهای نهضتی و حق‌التدریس بلاتکلیف هستند که باید هر چه سریعتر به وضعیت آنها رسیدگی شود./

پایان پیام