بهمن طاهرخانی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وظیفه دولت بعد از حمایت مقام معظم رهبری از تصمیم سران قوا برای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: اکنون بر دولتمردان و مسئولان نظام واجب است که با همکاری با یکدیگر اجازه ندهند افزایش قیمت بنزین بر قیمت کالاهای دیگر تأثیر بگذارد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه طرح مدیریت مصرف سوخت زمانی قابل قبول است، که درآمد حاصل از فروش بنزین با نرخ جدید به اقشار کم درآمد داده شود، عنوان کرد: در حال عادی افزایش قیمت بنزین بر قیمت سایر کالاها نیز مؤثر خواهد بود و تنها با تدبیر صورت گرفته در این زمینه می توان مانع ایجاد اختلال در امنیت اقتصادی و معیشتی مردم شد.

وی افزود: قوای سه گانه و دستگاه های نظارتی باید با همکاری با یکدیگر با اختلال گران بازار و افرادی که قیمت ها را سرخود افزایش می دهند، برخورد کنند تا موج نارضایتی در جامعه ایجاد نشود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دولتمردان در سطوح کلان نباید مصلحت اندیشی های نابجا باعث شوند یک سر افراد سودجو، تمام درآمدهای دولت را به سمت دارایی های خود سوق دهند و باید با اراده باطنی به سمت اجرای صحیح طرح مدیریت مصرف سوخت بروند./

پایان پیام