اکبر رنجبر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرا رسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گفت: 13 آبان نقطه عطف استکبارستیزی برای جمهوری اسلامی بوده و به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب دومی است که کمتر از یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گذشت 40 سال از پیروی انقلاب اسلامی، افزود: اگر روز 13 آبان 1357، این حرکت انقلابی دانشجویان انجام نمی‌شد و آستینمان را برای مبارزه 40 ساله با آمریکا بالا نمی‌زدیم، امروز به این جایگاه و عزت نمی‌رسیدیم.

تسخیر لانه جاسوسی آغاز راه مبارزه با آمریکا است

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آغاز راه مبارزه با آمریکا است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از زمان تسخیر لانه جاسوسی تا به امروز هیچ عقب نشینی در مسیر مبارزه با استکبار جهانی نداشته است.

 عزت و عظمت ایران مدیون حرکت دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی است

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه در طول 40 سال پس از انقلاب اسلامی همواره ظلم، ستم و استثمار از ناحیه آمریکا بر کشور‌های منطقه تحمیل شده است، افزود: آنچه که امروز تحت عنوان عزت، افتخار و عظمت برای کشور یاد می‌کنیم، مدیون همان حرکت اول دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی با تدبیر امام راحل بود که محکم در مقابل استکبار جهانی ایستادند، بی تردید اگر تسلیم آمریکایی‌ها می‌شدیم و با ترفند‌های آنها پیش می‌رفتیم، امروز در ایران نیز همانند کشور‌های یمن، بحرین، سوریه، عراق و افغانستان  شاهد درگیری و جنگ بودیم.

رنجبرزاده با تاکید بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان، اظهار کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی جبهه‌‌های متفاوتی علیه ایران ایجاد شد و ما همواره از آنها سربلند بیرون آمدیم. از ابتدای انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی 8 ساله و جبهه نظامی علیه ایران شکل گرفت که در آن پیروز شدیم. همچنین در جبهه شبیخون فرهنگی و جنگ اجتماعی و نابرابر رسانه‌ای نیز با تدبیر و هوشیاری مردم آمریکا شکست خورد و در حال حاضر نیز استکبار جهانی با تحریم‌های ظالمانه جنگ اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده که با تدبیر مدیران پاک دست و با مقاومت پیروز خواهیم شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروزه آثار و برکات مقاومت در جنگ اقتصادی به اوج خود رسیده و ناهنجاری‌ها و گرفتاری‌های مالی و اقتصادی هم به زودی بر طرف خواهد شد، بی‌تردید اگر مردم صبوری به خرج دهند، قله افتخار، رفاه و آسایش نزدیک خواهد بود.

مسئولان کشور باید در مسیر مقاومت و جنگ اقتصادی پیشگام باشند

وی با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان کشور باید در مسیر مقاومت و جنگ اقتصادی پیشگام باشند، اظهار کرد: مدیران نباید در رفاه باشند در حالی که مردم با مشکلات مالی و معیشتی مواجه هستند. مردم پشت فرمانده‌ای حرکت می‌کنند که آماده ایثار و فداکاری باشد، بنابراین با حضور مردم در کنار مدیران و زیر پرچم ولایت و مقام معظم رهبری پیروزی حاصل می شود./

پایان پیام