محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به روند اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار بود که فاز یک پروژه آزادراه تهران-شمال تا پایان شهریور ماه افتتاح شده و زیر بار ترافیکی برود، اما متأسفانه به دلیل بروز برخی مشکلات به ویژه تأمین منابع مالی، بهره برداری از آن به تعویق افتاد.

بازدید کمیسیون شوراهای مجلس از پروژه آزادراه تهران شمال

فاز یک پروژه آزادراه تهران-شمال تا دهه فجر سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، فاز یک پروژه آزادراه تهران-شمال تا دهه فجر سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

عملکرد بنیاد مستضعفان در اجرای آزادراه تهران-شمال خوب بود اما عالی نبود

عملکرد بنیاد مستضعفان به عنوان متولی و مجری پروژه آزادراه تهران-شمال خوب بوده، اما به نظر من عالی نبوده است و در این میان مشکلات مالی و اعتباری در روند اجرای پروژه تأثیر منفی گذاشته است

رضایی کوچی تصریح کرد: عملکرد بنیاد مستضعفان به عنوان متولی و مجری پروژه آزادراه تهران-شمال خوب بوده، اما به نظر من عالی نبوده است و در این میان مشکلات مالی و اعتباری در روند اجرای پروژه تأثیر منفی گذاشته است.

تأخیر در اجرای فاز دو و سه آزادراه تهران-شمال

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: خوشبختانه روند اجرای فاز یک آزادراه تهران-شمال مطلوب بود، اما در شرایط کنونی اجرای فاز دو و سه آزادراه با کندی و تأخیر ویژه ای رو به رو است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: بهره برداری از آزادراه تهران- شمال بخشی از مشکلات این منطقه از جمله ایجاد ترافیک های سنگین و تشدید آلودگی هوا را کاهش خواهد داد./

پایان پیام