به گزارش  خبرگزاری  خانه ملت، بهزاد علیزاده با مهندس جانباز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم  دهلران، دره شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دیدار به بیان مسائل و مشکلات مربوط به آب شرب و بویژه فرسودگی شبکه های آب شرب در نقاط شهری و روستایی در شهرستان های دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره پرداخت و جانباز خواستار تامین اعتبار برای برطرف کردن این مشکلات شد.

وی نسبت به  احداث هر چه سریعتر مجتمع آب تختان تاکید و اظهار داشت :با توجه به اینکه از طریق این مجتمع امکان تامین آب زرین آباد و روستاهای تابعه وجود دارد باید نسبت به تامین اعتبار  و اتمام این پروژه مهم تلاش های بیشتری صورت گیرد و انشالله در آینده ای نزدیک این مجتمع شروع بکار کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یادآور شد :رفع مشکل آب شرب روستای کاور از طریق استقرار یکدستگاه آب شیرین کن در چاه موجود در منطقه امکان پذیر است و می طلبد با تهیه این دستگاه مردم شریف این دیار از آب شرب با کیفیت استفاده کنند.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده پروژه فاضلاب و تصفیه خانه شهری شهر آبدانان از طریق پست بانک و صندوق توسعه ملی به زودی تامین اعتبار می شود و امیدوارم با همکاری مسئولان امر این پروژه اجرایی شود.از دیگر مطالبات مطرح شده در این دیدار مشکلات نیروهای انتقالی آب دار و نگهبان از آب روستایی به آب و فاضلاب شهری بود که نماینده مردم خواستار پیگیری و‌ حل مشکلات آنان شد./

پایان پیام