به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

اسدالله عباسی ویدئویی از گفت و گوی خود درباره آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان های رودسرواملش  را به اشتراک گذاشته است.


عباسی همچنین عکسی از بازدید از پروژه راه کلاچای - رحیم آباد - قزوین را منتشر کرده است.

 

غلامرضا تاجگردون مطلب زیر را منتشر کرده است.

محمدرضا عارف مطلب زیر را از دیدار با جمعی از فعالان هنری و فرهنگی منترش کرده است.

در جهانی که متاسفانه برخی کشورها به خود اجازه می‌دهند خشونت را تئوریزه کنند و نظم جهانی را به‌هم بزنند، #هنرمندان می‌توانند #منادی_صلح باشند. به نظرم هنرمندان ایران در این زمینه می‌توانند نقش موثری در #دیپلماسی_هنر داشته باشند.
هنر یک نظام سیاسی باید حفظ سرمایه‌های معنوی خود باشد و باید حاکمیت و نهادهای متولی در حفظ و ارتقاء این سرمایه، تلاش کنند.

یکی از نهادهایی که باید در حفظ سرمایه‌های خود از جمله هنرمندان کوشا باشد #صدا_و_سیما است. با کمال تاسف این رسانه به جای آنکه کارخانه آدم‌سازی باشد هنرش سرمایه‌سوزی است.

تجربه نشان داده سانسور آثار هنری آن هم به دلیل مسائل سلیقه‌ای جواب عکس می‌دهد. آثار هنری از جمله موسیقی در ایران قدمت طولانی دارد و انتظار این است آثاری «فاخر» و در شان ملت هنردوست ایران داشته باشیم. نباید به گونه‌ای عمل شود که سطح سلیقه مردم تنزل پیدا کند.
متاسفانه برخی آثار هنری در راستای تشدید ناامیدی است. برخی از برنامه‌هایی که به‌ویژه از صدا و سیما پخش می‌شود فقط و فقط برای خالی‌کردن دل مردم است.

در جلسه‌ای که پیش از رای اعتماد با آقای دکتر صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم از ایشان قول گرفتم که در تشکیل #نظام_صنفی_هنرمندان پیش قدم شود و هنرمندان این موضوع را باید با جدیت مطالبه کنند.

در دولت #اصلاحات صندوق حمایت از هنرمندان را تشکیل دادیم که به نوعی یک گام کوچک برای حل دغدغه‌های معیشتی هنرمندان بود؛ ولی معتقدم باید فراتر از چنین صندوقی برای قشر فرهنگی جامعه انجام وظیفه کرد.

 

محمود صادقی  مطالب زیر را منتشر کرده است.

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی مطالب زیر را منتشر کرده است.

سید فرید موسوی عید قربان را تبریک گفته و  موسیقی از علی زند وکیلی را به اشتراک گذاشته است

سید جواد ساداتی نژاد عکس زیر را از نماز عید قربان در مصلی کاشان منتشر کرده است.


همچنین ساداتی نژاد مطلب زیر را منتشر کرده است:

#ساداتی_نژاد:
🎭 جشنواره نمایش های آیینی و سنتی باید رویدادی دائمی برای #کاشان شود

🔹#نماینده_مردم کاشان و #آران_و_بیدگل در مجلس گفت: با احترام به همه داشته ها و دارایی های فرهنگی، معماری، مذهبی و تاریخی کاشان است که این شهر می تواند به شهر رویدادها تبدیل شود.

🔸سید جواد ساداتی نژاد روز پنج شنبه در جمع دبیر و اعضای ستاد اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی با بیان این مطلب افزود: کاشان شهر تاریخ و تمدن و فرهنگ و دیار مؤمنان است و به رسمیت نشناختن هر یک از این امتیازها و وجوه که داشته های مردم این شهر است، هر گونه حرکت و اقدام پرزحمت و توانفرسای فرهنگی در کاشان را به ضد خود تبدیل خواهد کرد.

🔹وی موضوع جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی را با تاریخ و سنتهای ریشه دار کاشان منطبق دانست و با ابراز امیدواری به برگزاری مطلوب این رخداد فرهنگی یادآور شد: در کمتر شهری این همه پتانسیل و جاذبه‌ی فرهنگی تاریخی و مذهبی و هویتی اصیل برای کمک به برگزاری یک رویداد ملی وجود دارد اما همه و به ویژه متولیان اجرایی باید مراقبت کنند تا این نهال یعنی آن رویداد به درختی تناور و به اتفاقی دائمی تبدیل شود.

🔹نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس همچنین برگزاری چنین رویدادهایی در شهری مانند کاشان را در رونق اقتصاد گردشگری شهر کاشان نیز مهم دانست و تصریح کرد: ما در کاشان عنصر و جاذبه ای نداریم که از رهگذر آن قابلیت ایجاد یک رویداد ملی در این شهر نباشد لذا ما هر چه در کاشان نگاه می کنیم از سرآمدان فرهنگ و هنر و تاریخ و معنویت ایران زمین، عناصر فراوانی به عنوان ابزاری برای تبدیل عملی کاشان به قطب رویدادهای فرهنگی - هنری وجود دارد.

🔸در این نشست که در دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس برگزار شد، رضوانیان «دبیر بخش کاشان نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی» در سخنانی کوتاه، ضمن قدردانی از حمایتهای عموم مسؤلان اجرایی و شهری به ویژه نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از جشنواره بین المللی نمایش های آیینی سنتی، به بیان مختصری از بخش ها و جنبه های مختلف این رخداد فرهنگی - هنری پرداخت و حمایت همه جانبه و پیگیر عموم نهادهای دولتی، شهری و بخش خصوصی از این رویداد ملی را بسترساز و نقطه قوت جهش هر چه بیشتر کاشان به سمت شهر رویدادها دانست

داود محمدی مطلب زیر را منتشر کرده است.

فریده اولاد قباد متن گفت گو با خبرگزاری خانه ملت درباره کنکور را به اشتراک گذاشته است .

سیده فاطمه حسینی نیز عید قربان را تبریک گفته است.