به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، محمد قمی در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه، 27 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن پاسداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: آزادگان فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی را در جامعه ما نهادینه کردند و بار دیگر پیروان محمد(ص) و رهروان علی(ع) بر یزیدیان زمان غلبه کرده و پیروزی ایمان بر کفر را جشن گرفتند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید سعید غدیر، عید رهایی انسان از چنگال اسارت و عید آزادگی، بزرگواری، عزت، شهامت و غیرت و عید سربلندی انسان، اظهار داشت: این عید عید شرافت و کرامت، عید برپایی عدالت، عید ظلم ستیزی و عزت است.

وی افزود: ترامپ؛ این فرعون زمان که مسلمانان از تحریم و تهدید نمی‌هراسند و با تمام قدرت در برابر او ایستادگی می‌کنند و با توکل بر خدا با بعثت و غدیر و با عاشورا و با فرهنگ انتظار شما را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستند.

قمی در ادامه با بیان اینکه مسئولین بدانند که مردم همچنان با انقلاب اسلامی و با آرمان‌های انقلاب و رهبری و با شهدا پیمان بسته‌اند که تا آخرین قطره خون خود از عظمت اسلام و ارزش‌های اسلامی دفاع کنند، اظهار داشت: به شرط این‌که شما در مسیر خود عدالت و مبارزه با فساد را در نظر داشته باشید و با مبارزه با استکبار جهانی سازش را نپذیرفته و به مقاومت امیدوار باشید.

این نماینده مردم در مجلس دهم در مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از رئیس جمهور برای حضور در حوزه انتخابیه وی، در تذکراتی مشکلات پاکدشت را به وزیر کشور، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر بهداشت و وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و عنوان کرد: عنایات مقام معظم رهبری در مورد دستور حل مشکل اراضی اوقاف پاکدشت که توسط قوه قضاییه انجام شد و موجب توسعه اقتصادی منطقه و رضایت مردم گردید تشکر می‌کنم.

خطاب به وزیر کشور گفت: برای تبدیل بخش شریف آباد به شهرستان هرچه سریع تر دستور دهید و وزیر راه نیز باید نسبت به اتمام کمربندی پاکدشت که عملیاتی شده اقدام کند.

خطاب به وزیر کشاورزی بیان داشت: دستور دهید مشکلات دامداران و کشاورزان حل شود تا شاهد شکوفایی دامداری و کشاورزی در شرایط تحریم باشیم و وزیر بهداشت نیز باید دستور حل مشکل تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی متخصص برای بیمارستان شهدای پاکدشت را صادر کند همچنین مسئولان مشکلات اراضی پاکدشت را حل کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه نمایندگان اقتدار باید مجلس شورای اسلامی را در نظر داشته باشند و نباید اختیارات نمایندگان را در بیان مسائل مهم مملکت بستانیم، خاطرنشان کرد: نمایندگان زبان گویای مردم هستند و باید بتوانند مطالبات ملت را به صورت شفاف بیان کنند. مجلس شورای اسلامی باید مظهر شهامت و شجاعت بوده و به بیان حقایق و بیان دردهای ملت بپردازد./

پایان پیام