ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حضور مردم پای صندوق های رأی را ضامن امنیت و حافظ منافع ملی دانست و گفت: هرچه نرخ مشارکت افزایش یابد نگاه بدبینانه به نظام اسلامی کوتاه می شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حضور حداکثری پای صندوق های رأی لبیک به رهبر فرزانه انقلاب است، اظهار داشت: امروز بسیاری از دلسوزان اسلام چشم به انقلاب اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری ما دوخته اند لذا مشارکت در انتخابات صرفا منافع ملی ملت ایران را تضمین نمی کند بلکه منافع امت اسلامی را تضمین می کند چرا که ام القرای جهان اسلام هستیم.

ابراهیم عزیزی

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مردم باید کسی را انتخاب کنند که به ظرفیت های داخلی باور و اشراف داشته باشد، عنوان کرد: رئیس جمهور باید مردمدار باشد و آن را در عمل نشان دهد؛ از سوی دیگر مردم باید مرد میدان عمل را برای حضور در پاستور انتخاب کنند.

عزیزی ادامه داد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که در عرصه مدیریت اجرایی وفادار به اصول و آرمان های شهدا و امام شهدا بوده و در وعده ها و گفتار خود صادق باشند.

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مردم در صحنه انتخابات پیش رو کسی را انتخاب کنند که کارنامه دار و برنامه دار باشد./

پایان پیام