به گزارش خبرنگار خبرگزار ی خانه ملت؛ حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب و عضو مجمع نمایندگان  استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این دیدار با اشاره به مشکلات پیش آمده برای بیمارستان تکاب ، گفت: معارضین محترم حکم تخریب بخشی از ساختمان بیمارستان را گرفته اند و اگر این حکم اجرا بشود تبعات بسیار بدی خواهد داشت . مردم مظلوم تکاب بعد از ۱۵ سال برای افتتاح این بیمارستان لحظه شماری می‌کنند و انصاف نیست در این شرایط کرونایی آنها را ناامید کنیم .

وی در ادامه با اشاره به مشکلات راههای بین شهری و روستایی تکاب ادامه داد: مشکل عدم تهیه قیر و عدم اختصاص بودجه کافی علیرغم قول های داده شده ، مردم حوزه انتخابیه را ناراحت و نگران کرده است . در این رابطه مکاتبات لازم انجام و پیگیری های بسیار زیادی هم شده است،لذا درخواست مجدد می شود دستورات لازم را در مورد حل مشکل بیمارستان و تهیه قیر صادر نمایید. 

دکتر اسلامی نیز با اشاره به اینکه قبول دارم راه های این حوزه مناسب نیست ، گفت: مطمئن هستم پیگیری های نماینده به نتیجه خواهد رسید.

وی در ادامه به مسئولان مربوطه در راستای حل این مشکلات دستورات لازم را صادر کرد./

پایان پیام