به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  مصطفی کواکبیان در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه، 26 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، طی نطق میان دستور خود خاطرنشان کرد: من بارها در مورد شورای هماهنگی سران سه قوه تذکر دادم و عرض کردم که از نظر قانون اساسی هیچ جایگاهی ندارد اما گفته می شد این شورا موقتی است و بعد از تحریم ها تعطیل خواهد شد به راستی مگر با وجود ترامپ قرار است تحریم ها برداشته شود؟

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت مشورت با خانه ملت برای اتخاذ تصمیمات این شورا تصریح کرد: در رابطه با افزایش قیمت بنزین، هنوز دیر نشده و من پیشنهاد می کنم در نشست مشترکی با حضور رؤسای قوا ابعاد مختلف این موضوع در مجلس بررسی شود و با کار کارشناسی دقیق تر شاید تصمیم بهتری بتوان گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برخی برخوردها با معترضان گرانی سوخت، گفت: از وزیر کشور سوال می کنم آیا نیروهای انتظامی آموزش های لازم را دیده اند که فرق بین مردم عادی و آشوبگر را تشخیص دهند؟ ما متاسفیم عده ای در برخی شهرها جان باختند اما راستی اگر مردم عادی بخواهند یک اعتراض مدنی نسبت به یک تصمیم غیرکارشناسی داشته باشند باید به کجا بروند؟ مگر قرار نبود اماکنی برای تجمعات اعتراضی مشخص شود و امنیت آن تامین شود؟ از دولت و وزیر ارتباطات می خواهم هرچه سریع تر مشکل اینترنت را رفع نماید تا بیش از این مانع کسب و کار مردم نشود و حتما منابع حاصل از افزایش قیمت حامل های سوخت به جیب مردم نیازمند بازگردد و از هرگونه افزایش کالا و خدمات جلوگیری شود.

کواکبیان خطاب به دشمنان، اغتشاشگران و منافقین و عناصر خارج نشین، افزود: این ها بدانند ملت علیرغم فشارهای ظالمانه و حداکثری آمریکا و برخی بی تدبیری های داخلی همچنان بر سر میثاق خود با شهدا برای حفظ نظام استوار ایستاده اند./

پایان پیام