به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ولی داداشی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 24  تیرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به سوال وی از منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات از پاسخ های وزیر قانع شد.

سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در توضیح جریان رسیدگی این کمیسیون به سوال نماینده مجلس از وزیر علوم، گفت: موضوع سوال درباره دلیل عدم ارائه خدمات رفاهی مناسب به دانشجویان دکتری بود که در اجرای ماده 207 آئین نامه داخلی مجلس این سوال در دستور رسیدگی کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار گرفت.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نماینده سوال کننده و وزیر علوم در جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون حاضر شدند و سوال و جواب مطرح شد که به علت عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر، کمیسیون سوال را ملی تشخیص داد و جهت اعلام وصول به صحن علنی ارسال کرد.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس نیز در انتهای جریان رسیدگی سوال از وزیر علوم، گفت: حق بیمه تمام قراردادها با دانشگاه ها و پژوهشگاه ها پرداخت شده و اگر لیست بیمه ارائه نشود، در حق دانشجویان اجحاف شده است که وزیر علوم باید به این موضوع رسیدگی کند./

پایان پیام