مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن تبریک روز ارتش، گفت: نیروهای ولایی ارتش در زمان 42 سال ناامنی که دشمنان در اطراف ایران ایجاد کردند با گوش به فرمان ولی امر مسلمین بودن، توانستند خوش بدرخشند و به خوبی از مرزهایمان پاسداری کنند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: در صدر اسلام نیز هر زمان شمشیر عریان مالک اشتر، شمشیر تیز حضرت ابوالفضل(ع) و امیرالمومنین علی(ع) در کنار پیامبر(ص) بود، ولایت و رهبری احساس آرامش و ملت پشت سر ایشان نیز احساس امنیت می کردند لذا امروز نیز هرچقدر ارتش و نیروهای مسلح ما قدرتمند باشند، ملت و حاکمیت آرامش خواهند داشت و دشمن در هراس خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه سرلشگردان، درجه داران و افسران تیزهوش ارتشی در انواع مختلف جنگ نرم و سخت تعلیم دیده اند، عنوان کرد: از سوی دیگر تکنولوژی پیشرفته ای که در اختیار ارتش 4 گانه شامل پدافند هوایی، نیروی هوایی، نیروی زمینی و نیروی دریایی قرار دارد موجب شده دشمنان فکر دست درازی به کشورمان را از سر خود بیرون کنند.

عیسی زاده ادامه داد: امروز نیروی دریایی ارتش علاوه بر آب های داخلی در عرصه بین المللی و در اقیانوس ها نیز خوب درخشیده و صلابت ما را به رخ دشمنان می کشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با بیان اینکه قدرت ارتش مانند دهه اول انقلاب نبوده و امروز می تواند در عمق دشمن پدافند و آفند کند، اظهار داشت: برادران ارتشی در کنار برادران پاسدار با نگاهی تیزبینانه، عالمانه و کارشناسانه، هیمنه امنی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز در مرزهای دور ایران ساخته و در حالی که دشمن برای نفوذ به داخل تلاش می کند، این نیروها اجازه ناامنی در مرزها را نمی دهند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان به سایر فعالیت های ارتش در کنار فعالیت نظامی این نهاد اشاره و خاطرنشان کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح خود را از مردم جدا نمی دانند، جزئی از پیکره مردم بوده و در هر بحرانی از جمله بروز سیل و وقوع زلزله حضور دارند همچنین در زمان شیوع کرونا، تجهیزات، پزشکان و عوامل درمانی خود را در اختیار نظام و ملت ایران قرار داده اند./

پایان پیام