به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ مهدی شریفیان نماینده مردم تهران در بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اسلامشهر در جمع مدیران و کادر درمانی این بیمارستان گفت: اسلامشهر فاقد یک مرکز درمانی مرتبط با دانشگاه های علوم پزشکی کشور است که با پیگیری های انجام شده و افتتاح بیمارستان 404 تختخوابی بار سنگین درمان که در حال حاضر بر دوش بیمارستان تامین اجتماعی است کاهش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: برای کمک به بیمارستان امام رضا (ع) موضوع اختصاص پزشکان متخصص ضریب کا به این بیمارستان با دستور وزیر بهداشت در حال پیگیری است و امیدواریم به زودی این بیمارستان از حضور این پزشکان برخوردار شده و امر درمان مردم با سهولت بیشتری انجام پذیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین به تامین تجهیزات دستگاههای اکسیژن ساز که از ملزومات درمانی بیماران مبتلا به کرونا نیز هست اشاره کرد و گفت: در زمان شروع پیک سوم شرایط سختی در این بیمارستان حاکم شد که با پیگیری انجام شده این بیمارستان به تعدادی دستگاه جدید برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا مجهز شد.

وی ادامه داد: لزوم احداث بخش جدید جراحی و بخش های مورد نیاز دیگر را هم از طریق سازمان تامین اجتماعی و وزارت رفاه اجتماعی پیگیر هستیم تا امکان استفاده مردم اسلامشهر از خدمات جراحی تخصصی در این بیمارستان بهره مند شوند.

در این بازدید معدنی پور رئیس بیمارستان امام رضا (ع) ضمن خیر مقدم به شریفیان، گفت : حضور شما در مجموعه درمانی بیمارستان امام رضا(ع) نشان از پیگیری به جهت رفع مشکلات در حوزه درمان است.

معدنی پور افزود: خدا را شاکریم که بالاخره یکی از فرزندان اسلامشهر به عنوان نماینده مردم حوزه تهران در مجلس شورای اسلامی حضور دارد تا با شناختی که از منطقه و مردم شریف این شهرستان دارد بتواند با دقت بالا مشکلات شهرستان را پیگیری نماید.

وی افزود: بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) به عنوان تنها مرکز درمانی در شهرستان است و تمام توان خود را برای خدمت به بیماران و مراجعان و مردم شریف این منطقه به کار بسته است.حتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمام پرسنل و کادر درمان بیمارستان تمام تلاش خود را به کار بستند تا مراجعین و بیماران مبتلا به کرونا هیچ نگرانی در حوزه ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان نداشته باشند.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) گفت: ما در حوزه اختیارات و تعاملات سازمانی مشکلی نداریم و این مرکز درمانی به عنوان یکی از مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی تحت حمایت کامل سازمان است و اگر مشکلی وجود داشته باشد به خارج از سازمان مربوط بوده که انتظار داریم شما به عنوان فرزند اسلامشهر در این موارد ما را یاری کنید.

در ادامه این جلسه موضوع احداث سوله ای برای مواقع بحرانی که چندی پیش کلنگ زنی آن توسط مسئولان شهرستان انجام شده، موضوع ایجاد پد فرود هلیکوپتر، مسئله رسیدگی به بیماران بی بضاعت و افراد بی خانمان در این بیمارستان و همچنین تامین تجهیزات و مواد مصرفی مقابله با بیماری کرونا برای این مرکز درمانی و برخی مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفته و برنامه ریزی برای پیگیری آنها انجام شد./

پایان پیام