به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، منوچهر جمالی سوسفی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد که نسبت به انتقال عوارضی شهرستان رودبار در اسرع وقت اقدام کند تا مردم رودبار با مشکلات بیشتری مواجه نشوند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی خواستار آسفالت راه های روستایی، اصلاح روکش آسفالت راه های حوزه انتخابیه اش و بهسازی راه های شهری و روستایی حوزه رودبار شد که برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس از وزیر کشور و معاون پارلمانی رئیس جمهور به دلیل تبدیل اوشان و رستم آباد به بخش تشکر کرد. 

وی از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کرد که برای حل مشکل افزایش سطح زیر کشت زیتون که از مدت ها قبل ممنوع شده اقدامی انجام دهد و افزود: مقابله با آفات مگس و ملخ زیتون برای شهرستان رودبار مهم است که باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

جمالی همچنین خواستار حل مشکلات جدی مردم با سازمان منابع طبیعی شد و تاکید کرد: این سازمان سندهایی از زمین های مردم را به نام خود صادر کرده در حالی که این افراد سال ها در این مناطق زندگی می کردند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار آبرسانی پروژه های 650 هکتاری و 400 هکتاری علی آباد شد و تصریح کرد: از وزیر ارتباطات به دلیل افزایش آنتن دهی تلفن همراه روستاهای حوزه انتخابیه ام تشکر کرده و خواستار افزایش آنتن دهی در سایر روستاهای باقی مانده شد./

پایان پیام