به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اصغرخانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 22 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: رئیس بنیاد مستضعفان چند سال پیش با حضور در شهرستان شاهرود و میامی املاکی را در اختیار کشاورزان این دو شهرستان قرار داد، اما اکنون که به سازمان ثبت اسناد مراجعه می کنند، امکان صدور سند وجود ندارد چرا که سند مادر به نام بنیاد است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: برای ملاقات با آقای فتاح به معاون پارلمانی بنیاد مستضعفان مراجعه کردم که می گویند 70 نماینده در صف دیدار با ایشان هستند، این هنر نیست که 70 نماینده منتظر شما هستند! این تاج و تخت را کنار بگذارید.

وی گفت: نمایندگان برای دیدار با وزیر می توانند کمتر از 3 روز قرار ملاقات بگذارند، چرا ملاقات با رئیس بنیاد مستضعفان این اندازه زمانبر می شود؟ اگر شما نمی توانید مشکل مردم شاهرود و میامی را حل کنید، حضوری از مردم عذرخواهی کنید.

نماینده مردم شاهرود و میامی در پایان اظهار داشت: 4 سال است که کشاورزان حوزه انتخابیه بنده دچار سرمازدگی می شوند و تمام سرمایه های آنها از بین می رود و ریالی کسب نمی کنند، چرا وزارت کشاورزی برای حل این مشکل ستاد بحران تشکیل نمی دهد؟/

پایان پیام